Marketing MIX 4C
Marketing MIX 4C został opracowany na podstawie elementów marketingu 4P, z tym, że nieco później i z punktu widzenia konsumenta. Producenci, którzy wytwarzają dobra...
Współpraca z mediami
Proces, który powinien trwać bez przerwy, począwszy od pojawienia się przedsiębiorstwa na rynku, aż po jego kres. Media, to potężna siła oddziałująca na każdego...
Jak zostać Firmą Przyjazną Klientowi?
Sukces każdej firmy jest składową wysokiej jakości oferowanych produktów czy usług oraz poziomu zadowolenia klientów. Jedną z nagród przyznawanych zaufanym przedsiębiorstwom jest tytuł Firmy...
Znak handlowy
Jest ogólnie uznawany jako znak towarowy (logo) bo to właśnie ono ma pierwszy kontakt z potencjalnym klientem. Czy zakupimy produkt, czy skorzystamy z konkretnych...
PGE wspiera festiwal w Leżajsku
W najbliższy poniedziałek, 22 czerwca, rozpocznie się XXIV Międzynarodowy Festiwal Muzyki Organowej i Kameralnej w Leżajsku. PGE Obrót po raz kolejny wspiera to wyjątkowe...
Marketing MIX 7P
Marketing Mix 7P to zaktualizowana koncepcja podstawowych założeń marketingu 4P. Do obecnych, już wcześniej istniejących uwarunkowań: produkt, cena, dystrybucja oraz promocja, dołączyły nowe elementy:...
Nie ma rzeczy niemożliwych – nowy blog „KOLOciebie.com”
Czy osoby z niepełnosprawnością słuchową mogą nagrywać profesjonalne, komercyjne utwory muzyczne? Czy głuchoniewidomi biorą udział w wyścigach samochodowych?
Czy niewidomi mogą grać w drużynie reprezentacji...
Wizerunek Firmy
Już w momencie podjęcia decyzji o założeniu działalności gospodarczej, naturalnie kiedy już znamy swój profil działalności, powinniśmy zacząć myśleć o wizerunku naszego przedsiębiorstwa. Nie...