Nie ma rzeczy niemożliwych – nowy blog „KOLOciebie.com”
Czy osoby z niepełnosprawnością słuchową mogą nagrywać profesjonalne, komercyjne utwory muzyczne? Czy głuchoniewidomi biorą udział w wyścigach samochodowych?
Czy niewidomi mogą grać w drużynie reprezentacji...
Środki Public Relations
Na ryku jest potencjalnie wielu klientów, dla których moglibyśmy świadczyć usługi, bądź sprzedawać różnorakie dobra materialne. Jednakże obecnie nie jest zbyt dużym problemem znalezienie...
Jak zostać Firmą Przyjazną Klientowi?
Sukces każdej firmy jest składową wysokiej jakości oferowanych produktów czy usług oraz poziomu zadowolenia klientów. Jedną z nagród przyznawanych zaufanym przedsiębiorstwom jest tytuł Firmy...
Znak handlowy
Jest ogólnie uznawany jako znak towarowy (logo) bo to właśnie ono ma pierwszy kontakt z potencjalnym klientem. Czy zakupimy produkt, czy skorzystamy z konkretnych...
Marketing MIX 4C
Marketing MIX 4C został opracowany na podstawie elementów marketingu 4P, z tym, że nieco później i z punktu widzenia konsumenta. Producenci, którzy wytwarzają dobra...
Relacja z klientem
Każdy z nas wielokrotnie nawet w przeciągu jednego dnia staje się klientem. Nieważne czy dokonujemy zakupów w pobliskim sklepie spożywczym, na stacji benzynowej, czy...
Wizerunek Firmy
Już w momencie podjęcia decyzji o założeniu działalności gospodarczej, naturalnie kiedy już znamy swój profil działalności, powinniśmy zacząć myśleć o wizerunku naszego przedsiębiorstwa. Nie...
Account Based Marketing w pozyskiwaniu klientów na usługi podatkowe
Jednym z nieodłącznych elementów pozyskiwania klientów na usługi podatkowe jest przemyślana strategia marketingowa. Aby skutecznie przyciągnąć nowych odbiorców swoich usług, warto przyjrzeć się strategii...