Marketing MIX 7P
Marketing Mix 7P to zaktualizowana koncepcja podstawowych założeń marketingu 4P. Do obecnych, już wcześniej istniejących uwarunkowań: produkt, cena, dystrybucja oraz promocja, dołączyły nowe elementy:...
Marketing MIX 4C
Marketing MIX 4C został opracowany na podstawie elementów marketingu 4P, z tym, że nieco później i z punktu widzenia konsumenta. Producenci, którzy wytwarzają dobra...
Marketing MIX 4P
Z całą pewnością wielu z nas słyszało o jednym z podstawowych elementów marketingu. Marketing MIX, potocznie określany mianem 4P - produkt, cena, dystrybucja oraz...
Środki Public Relations
Na ryku jest potencjalnie wielu klientów, dla których moglibyśmy świadczyć usługi, bądź sprzedawać różnorakie dobra materialne. Jednakże obecnie nie jest zbyt dużym problemem znalezienie...
Wizerunek Firmy
Już w momencie podjęcia decyzji o założeniu działalności gospodarczej, naturalnie kiedy już znamy swój profil działalności, powinniśmy zacząć myśleć o wizerunku naszego przedsiębiorstwa. Nie...
Współpraca z mediami
Proces, który powinien trwać bez przerwy, począwszy od pojawienia się przedsiębiorstwa na rynku, aż po jego kres. Media, to potężna siła oddziałująca na każdego...
Relacja z klientem
Każdy z nas wielokrotnie nawet w przeciągu jednego dnia staje się klientem. Nieważne czy dokonujemy zakupów w pobliskim sklepie spożywczym, na stacji benzynowej, czy...
Znak handlowy
Jest ogólnie uznawany jako znak towarowy (logo) bo to właśnie ono ma pierwszy kontakt z potencjalnym klientem. Czy zakupimy produkt, czy skorzystamy z konkretnych...