Business to Business
Większość badań marketingowych bazuje bezpośrednio na przeprowadzaniu wywiadu wśród konsumentów średniego szczebla, jak również wewnątrz gospodarstw domowych.
Natomiast Business to Business jest specyficznym badaniem, w...
Grupa METRO i Techstars uruchamiają program dla start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu
12 czerwca 2017 roku ruszy nowy program akceleracyjny prowadzony przez Grupę METRO (w Polsce działającą pod marką MAKRO) we współpracy z firmą Techstars, skierowany...
Już ponad 2000 polskich firm dołączyło do Światowego Dnia Własnego Biznesu
W przeciągu niespełna 4 tygodni ponad 2000 firm dołączyło do ,,Dnia Własnego Biznesu” - międzynarodowego wydarzenia stanowiącego wyjątkową okazję do promocji własnej działalności i...
Social media
Kanały komunikacji producentów z użytkownikami produktów wciąż się zmieniają. Kiedyś musiała wystarczyć sprzedaż bezpośrednia albo reklama. Te czasy to już zamierzchła przeszłość, choć minęło...
System filtrujący Franke Clear Water – czysta i smaczna woda prosto z kranu!
W ostatnich latach gruntownie zmodernizowano systemy uzdatniania wody w Polsce. Woda płynąca z wodociągów jest bardzo dobrej jakości, posiada minerały w tym biopierwiastki takie...
Agencja Brain wygrała przetarg na strategię komunikacji marki Hoop Cola
W trzyetapowym przetargu ATL wygrała agencja Brain.. Agencja przedstawiła strategiczne podejście do marki, najlepiej odpowiadające na zadany brief. Pierwszym z zadań agencji Brain będzie...
Adkontekst wprowadza nowy produkt reklamowy
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła do swojej oferty nowy produkt reklamowy. Reklamy Adkontekst Image będą emitowane na stronach serwisów partnerskich w placementach reklamowych 750x100,...
Kolejna wersja Pandy „wypuszczona na indeks”. Czy także w Polsce?
W zeszłą środę (28 września) Google wydał kolejną aktualizację Pandy, algorytmu odpowiedzialnego za usuwanie sprzed oczu użytkowników treści, których nie chcieliby oglądać. Informacja została...