Marketing

Marketing – poznaj nowe możliwości marketingowe. W tym także informacje z zakresu Badań Marketingowych, Public Relations, Reklama, Media, a także Internet

Wiadomości wróciły na prowadzenie

W kwietniu br. największą widownię zgromadziły "Wiadomości" telewizyjnej Jedynki, tuż za nimi uplasowały się "Fakty w TVN. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media...

Konkurencja

Pojęcie konkurencji Nieuczciwa konkurencja Ochrona konkurencji Konkurencja doskonała Monopolistyczna Oligopol Monopol

Konkurencja

Zastanówmy się, czym tak naprawdę jest konkurencja. Otóż jest to rywalizacja pomiędzy dwoma uczestnikami znajdującymi się na rynku, bądź też pomiędzy większą liczbą tych...

Techniki sprzedaży

Sprzedaż detalicznaNajprościej rzecz ujmując sprzedaż detaliczna, to taka sprzedaż, która związana jest z czynnościami dotyczącymi i obejmującymi swym zakresem sprzedaż towarów, jak i usług...

Modele emisyjne

Run on Category Run on Network Run on Site Targetowanie Sekcja

Modele cenowe

CPA - Cost Per Action CPM - Cost Per Mille CPM + CPC FF - Flat Fee

Kampanie

Kampania CPA Kampania CPM Kampania RS Kampania CPC Kampania FF

Rodzaje reklam

Reklama bezmarkowa Reklama informująca Reklama nakłaniająca Reklama pośrednia Reklama wysyłkowa Sponsorowanie

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
90ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze