Syrop Paola – najsłodsze chwile, czyli zimowa kampania marki
                    12 stycznia rusza nowa, zimowa kampania syropów Paola (Hoop Polska).Kampania jest kontynuacją opowieści o wspomnieniach inspirowanych smakiem, zapoczątkowanej w letniej kampanii Paoli w 2011...                
            KRISPOL wśród partnerów największej imprezy żużlowej na świecie
                    KRISPOL, jeden z liderów produkcji kompletu stolarki dla domu, znalazł się wśród partnerów największych i najważniejszych zawodów żużlowych na świecie -  2018 BOLL Warsaw...                
            Prezenty technologiczne na pierwszą komunię. Tegoroczne trendy
                    Rozpoczynający się sezon komunijny to okres intensywnych poszukiwań najbardziej odpowiednich dla dzieci podarunków. Od wielu lat w rankingach popularności upominków najwyższe miejsca zajmują urządzenia...                
            Samuraj i indianin reklamują bank
                    Rusza kolejna odsłona kampanii "Internetowi nie płacą, bo wszystko robią sami" ING Banku Śląskiego. Kampania konta internetowego rozpoczęła się w maju. Od 16 lipca...                
            Boty psuja rynek reklamy internetowej
                    Roboty komputerowe, inaczej zwane botami, coraz częściej wykorzystywane są do kradzieży i oszustw internetowych. Dla branży reklamowej ich działalność oznacza wielomilionowe straty w wyniku...                
            Fundacja Piotr i Paweł „Radość dzieciom” dla powodzian
                    Fundacja Piotr i Paweł "Radość dzieciom" wraz ze sklepem internetowym e-piotripawel.pl organizuje zbiórkę artykułów szkolnych. Chcemy pomóc wyposażyć dzieci w niezbędne materiały.Fundacja Piotr i...                
            SPRZEDAWAJ WSZYSTKO, KAŻDEMU, ZAWSZE
                    
Poznaj 3 sekrety sprzedaży i wyprzedź swoją konkurencję. Odpowiednio dobrane techniki sprzedażowe to klucz do sukcesu, nie czekaj. Dodatkowo możesz odblokować konkurs z nagrodą...                
            150 sekund na darmowe zakupy w Media Markt
                    Konkurs sieci Media Markt pod nazwą “Bierz co chcesz! Najdłuższe 150 sekund w historii Media Markt.” wzbudza ogromne zainteresowanie. Na zgłoszenia jest coraz mniej...                
             
                 
		







