Badania pierwotne
W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe każde jednorazowe badanie wykonywane na zlecenie klienta jest badaniem pierwotnym.
Każde przedsiębiorstwo niezależnie czy jest podmiotem...
Badania marki
Mniej, bądź bardziej świadomie każdy z nas utożsamia się z jakąś marką między innymi na wzgląd kupowania np. ubrań jednej określonej marki. Mówiąc, iż...
Badania cenowe
W brew jakimkolwiek sugestią, najważniejszym czynnikiem wpływającym na popyt produktu jest cena. To ona ma bezpośredni wpływ, czy konsument sięgnie po dany produkt. To...
Badania ilościowe
Badania ilościowe są pojęciem ogólnym, utożsamiającym się bezpośrednio z badaniami marketingowymi business to business, syndykatowymi, omnibusowymi oraz z badaniami ad hoc.Te wszystkie badania są...
Rodzaje badań marketingowych
Badania marketingowe w zależności od informacji jakie chcemy otrzymać dają możliwość ich uzyskania, poprzez przeprowadzenie badań począwszy od zwykłego badania ad-hoc, przez badania pierwotne,...
Sztuczna inteligencja na rynku budowlanym
Firma Sopro Polska, czołowy producent chemii budowlanej, jako pierwszy w branży wprowadził na swoją stronę internetową innowacyjny pomysł: "aiboot" - czyli nową odmianę awatara...
Kierunek energooszczędność: Dom Modelowy
W Domu Modelowym w Jankach zastosowano najwyższej jakości rozwiązania budowlane, aby odwiedzający go przyszli inwestorzy mogli zobaczyć, jak budować łatwo, szybko i energooszczędnie. Nabyta...
Robot Kawasaki na usługach sztuki
Dzięki robotowi Kawasaki możliwa stała się automatyzacja digitalizacji 3D obiektów dziedzictwa kulturowego.Przy współpracy naukowców z Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej i konserwatorów z Muzeum Pałacu...