Run on Category (ROC)
Ten model emisji związany jest z emisją reklam we wszystkich witrynach, które powiązane są ze sobą tematyką. Dotyczy ona wszystkich witryn w danej kategorii...
Run on Network (RON)
Ten typ modelu emisyjnego związany jest z udostępnianiem naszej reklamy na wszystkich witrynach znajdujących się w danej sieci medialnej.
Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest rozszerzenie...
Modele emisyjne
Run on Category - Ten model emisji związany jest z emisją reklam we wszystkich witrynach, które powiązane są ze sobą tematyką. Dotyczy ona wszystkich...
FF – Flat Fee
Jest to nic innego jak publikowanie w formie stałej na określony czas reklam graficznych oraz animowanych. Polega na emitowaniu pojedynczej reklamy użytkownikom poprzez umieszczenie...
CPM + CPC
To interesujące połączenie standardowej formy reklamy, jaką jest CPM z gwarantowanymi kliknięciami w emitowanych reklamach. Połączenie CPM + CPC to pakiet, który zawiera w...
Modele cenowe
CPM - Cost Per Mille - Jest najczęstszą stosowaną metodą w publikowaniu reklamy graficznej, animowanej. Polega na emitowaniu pojedynczych reklam użytkownikom poprzez wyświetlanie różnych...
CPM – Cost Per Mille
Jest najczęstszą stosowaną metodą w publikowaniu reklamy graficznej, animowanej. Polega na emitowaniu pojedynczych reklam użytkownikom poprzez wyświetlanie różnych elementów graficznych w formatach: JPG, PNG,...
Kampania reklamowa FF
Kampania FF (Flat Fee) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie reklamowe.Z...