FF – Flat Fee
Jest to nic innego jak publikowanie w formie stałej na określony czas reklam graficznych oraz animowanych. Polega na emitowaniu pojedynczej reklamy użytkownikom poprzez umieszczenie...
Jak skutecznie porządkować dokumenty w domu?
Ważną częścią codziennego życia jest porządkowanie dokumentów. Wielu uzna to za niezwykle żmudne zajęcie, jednak warto zastanowić się, czy zostawienie w dokumentach bałaganu nie...
Czy jesteś gotowy na kampanię AdWords?
Decydujesz się na kampanię AdWords. Dobierasz słowa kluczowe i tworzysz opisy lub zlecasz ich wykonanie, wpłacasz pieniądze i gotowe. Klienci będą klikać, czerpać pełnym...
Kurs Adobe InDesign krok po kroku
Adobe InDesign to świetny program do łamania druku, przygotowywania cyfrowych czasopism oraz różnych materiałów poligraficznych, plakatów itd. W obecnych czasach, kiedy wydaje się coraz...
Gadżety nie tylko dla Bonda, czyli jak wybrać gadżety reklamowe dla promocji firmy
Wykorzystanie gadżetów reklamowych pozwala firmom budować markę poprzez eksponowanie logotypu. Ten rodzaj promocji potrafi być bardzo skuteczny, jednak każdy, kto miał do czynienia z...
Jak przygotować skuteczną kampanię rabatową?
Sklepy internetowe bardzo dobrze zdają sobie sprawę z korzyści, które można uzyskać dzięki sprawnie przeprowadzonej kampanii rabatowej. Dla polskich klientów jednym z najważniejszych kryteriów...
Sklep dla dzieci – wszystko w jednym miejscu
Choć na rynku jest wiele marketów i supermarketów, w których najczęściej robione są codzienne zakupy, to jeśli chodzi o artykuły dziecięce, rodzice wolą udać...
Billboardy i inne rodzaje reklam w przestrzeni miejskiej
Reklama zewnętrzna w przestrzeni miejskiej rządzi się zupełnie innymi prawami niż ta prezentowana np. wzdłuż dróg. Każdy z nas spotyka się dziennie z dziesiątkami,...