Chcesz, aby Twoja strona internetowa stała się popularna wśród użytkowników? Zastanawiasz się, które z działań marketingowych będzie najlepsze? Jeśli tak, mamy dla Ciebie rozwiązanie! Poznaj zalety łączenia pozycjonowania z Google Ads. 

Pozycjonowanie – działanie długoterminowe 

Pozycjonowanie (ang. SEO – Search Engine Optimization) to działania, których celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Strona, która została odpowiednio zoptymalizowana pod konkretne frazy kluczowe pojawi się w wyszukiwarce po wpisaniu przez użytkownika dowolnego zapytania. Użytkownik ma więc pewność, że strona ta jest nie tylko bezpieczna, ale i zawiera przydatne dla niego informacje. Pozycjonowanie możemy podzielić na on-site (działania prowadzone w obrębie danej witryny) oraz off-site (działania prowadzone poza witryną). 

Warto dodać, że pierwsze efekty pozycjonowania strony są widoczne po kilku miesiącach. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że to dużo, prawda? Właściciele stron zapewne woleliby widzieć efekty już od razu. Pozycjonowanie wymaga nie tylko długiego czekania, ale i ogromu pracy, aby było skuteczne. Czy warto więc z niego korzystać? Odpowiedź na to pytanie jest twierdząca. Użytkownicy mają większe zaufanie do organicznych wyników, niż do reklam. Wiedzą, że strona, która znajduje się wysoko w wynikach wyszukiwania spełnia szereg wymagań, które czynią z niej naprawdę wartościowe kompendium wiedzy. Dzięki pozycjonowaniu, masz więc pewność, że Twoja strona przez długi czas będzie zajmować pierwsze miejsca w wyszukiwarce. 

Reklama Google Ads – szybkie efekty

Na wstępie zaznaczmy, że kampania Google Ads jest płatna. Dlaczego więc z niej, zamiast postawić na bezpłatne pozycjonowanie? Reklama w wyszukiwarce daje niemal natychmiastowe efekty – działa już po kwadransie od jej uruchomienia. Reklama pojawi się wszędzie tam, gdzie znajdą się Twoi potencjalni Klienci. Kampanie Google Ads są skuteczne tylko wtedy, gdy za nie płacisz. Możesz dokonać opłaty za tysiąc kliknięć (CPM), bądź za każde pojedyncze kliknięcie (CPC). Warto dodać, że płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik wejdzie w Twoją stronę.

Reklamy Google Ads mogą znajdować się w następujących miejscach:

  • wyniki wyszukiwania,
  • YouTube,
  • Google zakupy,
  • poczta elektroniczna Google,
  • aplikacje,
  • strony partnerskie Google.

Decydując się na Google Ads możesz wybrać nie tylko frazy kluczowe, po wpisaniu których wyświetli się Twoja strona, ale i dopasować ją pod potencjalnego Klienta, wybierając jego wiek, zainteresowania, czy lokalizację. Możesz na bieżąco modyfikować ustawienia tak, aby osiągać jak najlepsze efekty. 

Google Ads i pozycjonowanie – czy warto je połączyć?

Zarówno wyniki wyszukiwania, jak i reklama obsługują inne algorytmy. Ani droga reklama nie znajdzie się wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania, ani odpowiednio wypozycjonowana strona nie znajdzie się w miejscu płatnej reklamy. Łącząc więc oba działania marketingowe, zyskasz większą szansę na zyskanie potencjalnych Klientów, a co za tym idzie – zwiększenie sprzedaży i zysków. 

Połączenie Google Ads i pozycjonowania da następujące efekty:

  • większa widoczność w Google,
  • pojawienie się strony u niezdecydowanych Klientów i przekonanie ich do jej odwiedzenia,
  • zaistnienie strony w wielu miejscach – nie tylko w wyszukiwarce, ale i na YouTube, stronach partnerskich, czy poczcie,
  • efektywne zarządzanie słowami kluczowymi.
     
    Jak widzisz, połączenie Google Ads i SEO daje dużo lepsze rezultaty, niż gdy działają w pojedynkę. Jeśli jesteś zainteresowany usługami marketingowymi, które zwiększą widoczność Twojej firmy, serdecznie zapraszamy do skorzystania z usług firmy https://internetica.pl/ Współpracując z nami, masz pewność, że Twoja strona zostanie odpowiednio zoptymalizowana i wyprzedzi konkurencję. Nie czekaj, skorzystaj z naszej oferty już dziś. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj