Zakończyły się jesienne serie programów rozrywkowych TVN – „Szymon Majewski Show” oraz „Kuba Wojewódzki”. Który showman miał więcej widzów? Z danych Nielsen Media Research wynika, że większą popularnością cieszył sie program Majewskiego, który przyciągał przed odbiorniki średnio 2,66 mln widzów. 11. seria formatu „Szymon Majewski Show” nadawana była w TVN w poniedziałki o godz. 21.30 od 6 września br. do 13 grudnia br., w czasie jego emisji stacja notowała
Zakończyły się jesienne serie programów rozrywkowych TVN – „Szymon Majewski Show” oraz „Kuba Wojewódzki”. Który showman miał więcej widzów?
Z danych Nielsen Media Research wynika, że większą popularnością cieszył sie program Majewskiego, który przyciągał przed odbiorniki średnio 2,66 mln widzów. 11. seria formatu „Szymon Majewski Show” nadawana była w TVN w poniedziałki o godz. 21.30 od 6 września br. do 13 grudnia br., w czasie jego emisji stacja notowała udziały w rynku na poziomie 20,45 proc. (w grupie 4+).
W poniedziałkowe wieczory TVN była stacją drugiego wyboru. Liderem pasma w tym czasie była telewizyjna Dwójka (m.in. „Kulisy serialu „M jak miłość” i „Tomasz Lis na żywo”) – 3,0 mln widzów, 23,00 proc. udziału w rynku. Na trzecim miejscu uplasował sie Polsat (pasmo filmowe) – 2,47 mln widzów, 18,96 proc. udziału, a na czwartym Jedynka („Teatr TV”) – 974 tys widzów, 7,48 proc. udziału w rynku.
Podczas nadawania programu „Szymon Majewski Show”, TVN zarobił na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich 20,5 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów).
Z kolei 16. sezon programu „Kuba Wojewódzki” oglądało średnio 1,80 mln widzów, przy udziale w rynku na poziome 20,07 proc. Jesienna seria formatu nadawana była we wtorki o godz. 22.30, od 7 września do 14 grudnia. Wyniki poszczególnych odcinków wahały się w granicach 1,4 mln – 2,2 mln widzów.
We wtorkowe wieczory TVN był liderem. Pierwszą trójkę uzupełniły propozycje programowe telewizyjnej Dwójki („Ekspres reporterów”) i Polsatu (m.in. „CSI: Kryminalne zagadki Miami”), które przyciągnęły odpowiednio 1,60 mln widzów (17,74 proc.) i 1,28 mln widzów (14,26 proc. widowni). Jedynka zdobyła 1,02 mln widzów, 11,39 proc. udziału w rynku (m.in. pasmo filmowe).
Tej jesieni, podczas nadawania programu „Kuba Wojewódzki”, TVN zarobił na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich 16,3 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów).
Programy „Szymon Majewski Show” i „Kuba Wojewódzki” poprawiały wyniki w porównaniu z edycjami wiosennymi. Wówczas Majewskiego oglądało średnio 2,5 mln widzów (18,32 proc.), a Wojewódzkiego 1,7 mln widzów (19,47 proc.).
Kolejne edycje programów Szymona Majewskiego i Kuby Wojewódzkiego na antenie TVN wiosną 2011 roku.
K. Gembalik
Źródło: www.medialink.pl
Zobacz także:
– Polski rynek reklamowy wzrośnie o 4,3%
– Produkty Amiki w finale konkursu Dobry Wzór 2010
– Fakt liderem w Małopolsce i Wielkopolsce