Z szacunków domu mediowego MEC wynika, że wartość netto polskiego rynku reklamowego w 2010 r. może wzrosnąć o 4,3% do 7,498 mld zł. Wartość netto rynku reklamowego w 2009r. spadła o 14,7% do 7,189 mld zł, a w 2010 r. wzrośnie o 4,3%. W 2011 r. wzrost może wynieść 4,6% – prognozuje MEC. W 2009 r. wzrosły przychody reklamowe tylko w sektorze internetu (+6%), najwięcej straciła prasa (- 22%). MEC zakłada, że w 2010 r. internet utrzyma wzrost (10%). Może wzrosnąć także wartość
Z szacunków domu mediowego MEC wynika, że wartość netto polskiego rynku reklamowego w 2010 r. może wzrosnąć o 4,3% do 7,498 mld zł.
Wartość netto rynku reklamowego w 2009r. spadła o 14,7% do 7,189 mld zł, a w 2010 r. wzrośnie o 4,3%. W 2011 r. wzrost
może wynieść 4,6% – prognozuje MEC.
W 2009 r. wzrosły przychody reklamowe tylko w sektorze internetu (+6%), najwięcej straciła prasa (- 22%).
MEC zakłada, że w 2010 r. internet utrzyma wzrost (10%). Może wzrosnąć także wartość telewizyjnego rynku reklamowego (6%) i kinowego (10%). Sektor radia zanotuje jedynie minimalny wzrost, a przychody prasy nadal będą spadać (o 4%)
ŁM
Zobacz także:
– Wąsaty wuj w reklamie mBanku
– Kredyt Bank promuje kredyt gotówkowy bez prowizji
,21,5393,1285232686