Po przeprojektowaniu serwis zyska nowy layout, zwiększy liczbę użytkowników i grupę reklamodawców. Inwestycje.pl S.A., spółka notowana na rynku akcji NewConnect, podjęła decyzję o przeprojektowaniu portalu Inwestycje.pl (http://www.inwestycje.pl/). Przebudowa serwisu obejmie poprawę nawigacji, zwiększenie usability oraz stworzenie nowego projektu layoutu.  Wprowadzane zmiany są efektem umowy, jaką Inwestycje.pl S.A. podpisała z Ideacto sp. z o.o. 

Po przeprojektowaniu serwis zyska nowy layout, zwiększy liczbę użytkowników i grupę reklamodawców.
 
Inwestycje.pl S.A., spółka notowana na rynku akcji NewConnect, podjęła decyzję o przeprojektowaniu portalu Inwestycje.pl (http://www.inwestycje.pl/). Przebudowa serwisu obejmie poprawę nawigacji, zwiększenie usability oraz stworzenie nowego projektu layoutu. 
 
Wprowadzane zmiany są efektem umowy, jaką Inwestycje.pl S.A. podpisała z Ideacto sp. z o.o. (http://ideacto.pl). Wrocławska spółka wykona projekt kluczowych podstron serwisu Inwestycje.pl (http://www.inwestycje.pl/) w postaci makiet funkcjonalnych oraz projektów graficznych portalu. Powyższe działania mają na celu zwiększenie atrakcyjności serwisu, co powinno przełożyć się na pozyskanie nowych użytkowników. 
 
– Planowana przebudowa serwisu stanowi jeden z etapów strategii rozwoju spółki. Naszym celem jest wdrażanie kolejnych narzędzi i funkcjonalności oraz stworzenie nowej szaty graficznej strony, dzięki czemu portal zyska nowych użytkowników, a finalnie – osiągnie jedną z czołowych pozycji w segmencie biznes/prawo/finanse – tłumaczy Justyna Niedzielska, Redaktor naczelna Inwestycje.pl.
 
Przewidywany efekt przeprojektowania serwisu to zmniejszenie współczynnika odrzuceń i wzrost liczby odsłon, a co za tym idzie – zwiększenie wysokości przychodów z reklamy. – Jesteśmy pewni, że przebudowany, udoskonalony portal spotka się z jeszcze większym niż dotychczas zainteresowaniem nie tylko internautów, ale również reklamodawców – przekonuje Anna Sołowska-Łabaz, Business Development & Marketing Director Inwestycje.pl S.A. (http://www.inwestycje.pl/). –  Szerszy zasięg serwisu i wiele sprofilowanych grup użytkowników dają możliwość pozyskania nowych reklamodawców, co z kolei przekłada się na dywersyfikację i wzrost przychodów spółki z reklamy – dodaje Sołowska-Łabaz.
 
 
 
 
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj