W ciągu trzech miesięcy 2011 r. MAKRO Cash & Carry przeszkoliło łącznie 3486 przedsiębiorców z całej Polski w ramach wszystkich programów szkoleniowych prowadzonych przez firmę. 2139 osób skorzystało z oferty ogólnopolskiego bezpłatnego programu ,,Idealny biznes”.

W ramach modułów szkoleniowych programu ,,Idealny biznes” dla przedsiębiorców z sektora HoReCa, przeprowadzono 54 szkolenia, w których wzięły udział 1302 osoby. Największym zainteresowaniem cieszył się warsztat ,,Profesjonalna dekoracja i nakrywanie stołu” – udział wzięło w nim 319 osób.

Z kolei dla właścicieli i pracowników sklepów spożywczych zorganizowano 28 szkoleń, z których skorzystało 469 uczestników. Najpopularniejszym okazał się moduł ,,Wpływ na zachowanie przez Merchandising”, w ramach którego przeszkolono 155 osób.

Ponadto, 1347 osób wzięło udział w szkoleniach z dwóch dodatkowych programów szkoleniowych MAKRO. 924 osoby uczestniczyły w profesjonalnych modułach dla przedsiębiorców z branży HoReCa, prowadzonych w MAKRO Centrum Rozwoju Firm od 2008 roku. Wśród tej grupy największym zainteresowaniem cieszyły się szkolenia barmańskie, z parzenia kawy oraz ,,Potrawy ze świeżych ryb”.

Natomiast z oferty warsztatów ,,Klubu MAKRO Pro”, uruchomionego dla klientów MAKRO w 2007 roku, skorzystały 423 osoby, które poszerzały swoją wiedzę z zakresu prawa podatkowego, prawa pracy i podatku VAT.

Więcej informacji o najbliższych szkoleniach ,,Idealny biznes” znajduje się na stronie www.szkolenia.makro.pl . Dostępne są tam również szczegółowe informacje na temat projektu oraz formularz zgłoszeniowy. Informacje o programie ,,Klub MAKRO Pro” i szkoleniach w MAKRO Centrum Rozwoju Firm można uzyskać na stronie www.makro.pl lub od konsultantów MAKRO.

 


MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 33 hale (w tym 4 hale mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie, Lesznie, Słupsku i Radomiu). Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
            
METRO Cash & Carry działa w 30 krajach i posiada około 680 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 100 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2010 roku sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2010 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 283 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2100 hal w 33 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO / MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt i Saturna – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de .

MAKRO Cash & Carry
WIĘCEJ INFORMACJI MAKRO Cash & Carry Polska (PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj