Od 1 października kanał Polonia 1 przejdzie rebranding. Zmieni się logo oraz oprawa graficzna. Nowe logo ma być nowoczesną odsłoną nawiązującą do najstarszej wersji logotypu Polonii 1. Wraz z jego zmianą, ulegnie także całkowitej restylizacji oprawa graficzna stacji. Swoją stylistyką ma docierać do grupy docelowej – kobiety 25-55. Za kreację odpowiada Agnieszka Boryczko, dyrektor artystyczny kanału. Stacja nie planuje kampanii reklamowej promującej zmiany.

Od 1 października kanał Polonia 1 przejdzie rebranding. Zmieni się logo oraz oprawa graficzna.

Nowe logo ma być nowoczesną odsłoną nawiązującą do najstarszej wersji logotypu Polonii 1. Wraz z jego zmianą, ulegnie także całkowitej restylizacji oprawa graficzna stacji. Swoją stylistyką ma docierać do grupy docelowej – kobiety 25-55.

Za kreację odpowiada Agnieszka Boryczko, dyrektor artystyczny kanału. Stacja nie planuje kampanii reklamowej promującej zmiany.

W układzie programowym Polonii 1, po okresie próbnym przeprowadzonym w sierpniu i wrześniu, na stałe pozostaną całodniowe pasma sobotnio-niedzielne, w których znajdą się seriale kobiece, filmy familijno-kobiece oraz telenowele.

Polonia 1 jest najstarszą w Polsce telewizją komercyjną. Dociera do 18 mln widzów w dystrybucji
kablowej i satelitarnej. Najpopularniejsze pozycje programowe to telenowele „Strumień namiętności” i „Czarna Perła”.

Ł. Macheta

Źródło: www.medialink.pl

Zobacz także:

Telewizja N potrzebuje ocieplenia wizerunku

TVP: Janecki odwołany, Sadowska i Kurzajewska zawieszone

„Mam talent” popularniejszy niż „TzG”

,21,5431,1285674697

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj