Początek 3. edycji show „Mam talent” cieszył się większym zainteresowaniem widzów niż pierwsze odcinki 11. serii „Tańca
z gwiazdami”. Trzy pierwsze emisje programu „Mam talent” (emisja od 4 września w soboty o godz. 20.00) zgromadziły przed telewizorami w ciągu minuty średnio 4,5 mln widzów i zapewniły TVN 31,92 proc. udziału w rynku. Dla porównania, trzy pierwsze odcinki „Tańca z gwiazdami” (emisja od 5 wrzesnia w niedziele o godz. 20.00)oglądało średnio 4,3 mln widzów
Początek 3. edycji show „Mam talent” cieszył się większym zainteresowaniem widzów niż pierwsze odcinki 11. serii „Tańca z gwiazdami”.
Trzy pierwsze emisje programu „Mam talent” (emisja od 4 września w soboty o godz. 20.00) zgromadziły przed telewizorami w ciągu minuty średnio 4,5 mln widzów i zapewniły TVN 31,92 proc. udziału w rynku.
Dla porównania, trzy pierwsze odcinki „Tańca z gwiazdami” (emisja od 5 wrzesnia w niedziele o godz. 20.00)oglądało średnio 4,3 mln widzów (28,33 proc. udziału w rynku).
Podczas emisji Mam talent” TVN był stacją pierwszego wyboru. Na drugim miejscu w tym czasie antenowym uplasowała się Jedynka, która zainteresowała średnio 2,6 mln widzów, 18,50 proc. widowni (m.in. „Sport”, „Prognoza pogody” i pasmo filmowe). Pierwszą trójkę uzupełnił Polsat z 14,05 proc. udziału w rynku, 2,0 mln widzów (pasmo filmowe). Dwójka zdobyła 1,9 mln widzów, 13,54 proc. udziału w rynku (m.in. „Kocham Cię Polsko – kulisy”).
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że kolejne odcinki „Mam talent” zdobywają coraz więcej widzów. Pierwszy odcinek 3. edycji (emisja 4 września) obejrzało średnio 4,2 mln widzów, drugi (11 września) – 4,5 mln widzów, a trzeci (18 września) – 4,8 mln widzów.
„Mam talent” to najdroższa pozycja w październikowym cenniku stacji. 30-sekundowe spoty przy sobotnim show kosztują od 73,9 do 123,7 tys. zł (bez rabatu).
K. Gembalik
Źródło: www.medialink.pl
Zobacz także:
– Magda Mołek uśmierciła Nergala
– Nowy serial TVN „Prosto w serce” od stycznia
– „Królowie Densfloru” w Vivie
,21,5377,1285059768