Nawiązując do badań efektywności wybranych sieci handlowych pod kątem wyników obrotów przypadających na metr kwadratowy powierzchni sprzedaży opublikowanych w artykule „Sieci mniejszych sklepów lepsze od hipermarketów”

gazety Rzeczpospolita z dnia 13.06.2011 r., sieć „Piotr i Paweł” informuje, iż tak, jak jeszcze kilka lat temu, o czym wspomina w publikacji Maciej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, tak i teraz supermarkety „Piotr i Paweł” notują ten wskaźnik na bardzo wysokim poziomie. Według dokonanych analiz obrót z metra kwadratowego dla sklepów funkcjonujących w 2010 roku wyniósł on 20 312,00,- zł. Zatem „Piotr i Paweł” w czołówce.

Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX) 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj