Ruszyła kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC przygotowaną z myślą o klientach biznesowych. To pierwsza kampania operatora kierowana do tej grupy docelowej. W poniedziałek, 4 października widzowie TVN24 mogli zobaczyć pierwsze 30-sekundowe spoty z hasłem „W UPC to Ty decydujesz, ile płacisz”. Kampania widoczna jest także w internecie, m.in. w postaci bannerów na portalach. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MediaVest.
Ruszyła kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC przygotowaną z myślą o klientach biznesowych.
To pierwsza kampania operatora kierowana do tej grupy docelowej.
W poniedziałek, 4 października widzowie TVN24 mogli zobaczyć pierwsze 30-sekundowe spoty z hasłem „W UPC to Ty decydujesz, ile płacisz”. Kampania widoczna jest także w internecie, m.in. w postaci bannerów na portalach money.pl, wiadomosci24.pl, gazeta praca.pl, newsweek.pl, biznes-firma.pl i innych.
Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MediaVest. Kreacją kampanii zajęła się agencja AdKing. Przygotowanie spotu powierzono agencji Mechaniczna Pomarańcza.
Kampania obejmuje także materiały BTL, takie jak ulotki i plakaty. Materiały BTL przygotowała agencja CGAmk.
ŁM
Zobacz także:
–PKO BP wybrało agencję reklamową
–Polski rynek reklamowy wzrośnie o 4,3%
– Wąsaty wuj w reklamie mBanku
,21,5475,1286442649