Kampanię otwiera kreacja przedstawiająca bezpłatne eKonto – platformę produktową, pozwalającą użytkownikowi na pełne, samodzielne oraz zdalne zarządzanie własnymi finansami. Rachunek przedstawiony jest jako centrum finansowe, za pośrednictwem którego klient może zrealizować najprostsze operacje bankowe, wziąć kredyt on-line i kupić jednostki funduszy lub ubezpieczenie.
Ruszyła nowa kampania mBanku. Premierowy spot telewizyjny promuje bezpłatny rachunek bankowy – eKonto.
Kampanię otwiera kreacja przedstawiająca bezpłatne eKonto – platformę produktową, pozwalającą użytkownikowi na pełne, samodzielne oraz zdalne zarządzanie własnymi finansami. Rachunek przedstawiony jest jako centrum finansowe, za pośrednictwem którego klient może zrealizować najprostsze operacje bankowe, wziąć kredyt on-line i kupić jednostki funduszy lub ubezpieczenie.
W pierwszej kolejności kampania obejmie swoim zasięgiem telewizję (TVN, TVP, Polsat i najpopularniejsze stacje tematyczne) oraz internet. W następnych tygodniach pojawią się działania ambientowe na wybranych basenach, w klubach fitness, pubach i galeriach handlowych.
Spot mBanku wyreżyserował Tomasz Konecki. Kreację przygotowała agencja Ambasada Brand Communication, a media zaplanował dom mediowy MPG.
Od 1 października kampania będzie również widoczna na billboardach i citylightach w największych miastach Polski
, a spot reklamowy będzie emitowany w kinach dwóch największych sieci: Cinema City i Multikino. Kampania promująca eKONTO potrwa 6 tygodni i zakończy się w październiku.
JK
Zobacz także:
– Kredyt Bank promuje kredyt gotówkowy bez prowizji
,21,5378,1285060461