V2Media niestandardowo dla Volvo
Volvo realizuje w sieci V2Media internetową część kampanii nowego modelu S60. W akcji po raz pierwszy wykorzystano branding formy Expand Vstitial - zarówno jej...
Oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności – wynika z badania ING
Czterech na pięciu Polaków uważa, że można żyć oszczędnie nie rezygnując z codziennych przyjemności - wynika z badania „Oszczędnościowy Barometr ING”, sporządzonego na zlecenie...
Kampania BZ WBK w telefonach komórkowych
Dom mediowy Universal McCann wspólnie z portalem WP prowadzi kampanię na serwisach mobilnych dla Banku Zachodniego WBK. Akcja promuje Konto <30 przeznaczone dla młodych...
Katarzyna Świderska liderką świata stolarki
Od 19 lat związana z branżą budowlaną i marką WIŚNIOWSKI. Stworzyła od podstaw dział marketingu firmy, otwierając go na nowe możliwości i wyzwania. To...
ALUPROF jako pierwszy w Polsce przebadał fasadę z połączeniami kątowymi
ALUPROF, jako pierwsza firma w Polsce, przebadał fasadę złożoną z połączeń kątowych wewnętrznych i zewnętrznych 90 oraz 135 stopni, a także kąt na uszczelkach...
Baterie nablatowe do nowoczesnych łazienek
Pierwsze skojarzenie z określeniem „nowoczesna łazienka”? Pokój kąpielowy z wolnostojącą wanną i umywalką o oryginalnym kształcie. A jeśli modna umywalka na blacie, to i...
Pozytywny wynik mimo niesprzyjających warunków rynkowych
Skonsolidowany zysk netto Grupy Ferro w pierwszym kwartale 2013 roku wyniósł 5,2 mln zł wobec 5,0 mln zł uzyskanego rok wcześniej przy przychodach odpowiednio...
Jak nauczyć seniora obsługi internetu?
Internet, wbrew obiegowym opiniom, nie jest tylko dla młodych. Coraz więcej osób w dojrzałym wieku przekonuje się, że umiejętność korzystania z nowoczesnych technologii jest...







