Film promocyjny – efektywne narzędzie, z którego warto skorzystać
Film promocyjny to sposób na dotarcie do klientów, pokazanie im produktu, przedstawienie usług, z których można skorzystać, ale nie tylko. Mamy bowiem do czynienia...
Co warto wiedzieć przed rozpoczęciem kampanii marketingowej?
Planujesz przeprowadzenie kampanii marketingowej? Bez wątpienia bardzo ważne jest jej właściwe przygotowanie. Im lepiej wszystko zaplanujesz i więcej rzeczy przewidzisz, tym większa szansa na...
Jak zwiększyć lojalność i przyciągnąć nowych klientów z dowolnego kraju za pomocą IP-telefonii UniTalk?
Lojalni klienci regularnie wracają do Ciebie, dokonują zakupów lub korzystają z usługi, oczekując przyjaznego traktowania ze strony marki. Według badań Salesforce, 70% klientów oczekuje,...
Wielkanocna kampania Twojej firmy: 3 kluczowe elementy skutecznej promocji
Zbliżająca się Wielkanoc to okres, w którym wiele firm notuje nagły peak sprzedażowy. Badania M/platform wykazały, że wartość zakupów w tradycyjnym kanale sprzedaży przed...
Tworzenie Sklepu Internetowego: Indywidualne Rozwiązania czy Gotowe Systemy?
W obliczu rosnącej popularności e-handlu, przedsiębiorcy stają przed kluczowym wyborem – czy zainwestować w indywidualne rozwiązanie dla swojego sklepu internetowego, czy wybrać gotowe platformy...
Duda Development buduje schronienia dla zwierząt
Deweloper wsparł schroniska w okolicy Poznania, przekazując duże, ocieplane budy dla psów. W tym roku prezenty świąteczne od dewelopera powędrowały do zwierząt
Co roku...
PGNiG: warto poznać najpopularniejsze metody naciągaczy i nie dać się na nie nabrać
Grupa Kapitałowa Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (GK PGNiG) prowadzi kampanię, która ma na celu uświadamiać klientów firmy na temat zagrożeń ze strony oszustów,...
Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu
• Wydatki na reklamę alkoholu na 12 kluczowych rynkach* wzrosną z 6,7 mld USD w 2020 r. do 7,7 mld USD w 2023 r.•...