Badania marketingowe

Badania Marketingowe – Rodzaje badań, metody badań, etapy, rola, a także etyka badań marketingowych. Bieżące i ciekawe artykuły o danej tematyce.

laptop

Ad Hoc

Badanie Ad Hoc to specjalistyczna metoda, która pozwala sprostać nawet najtrudniejszym badaniom, ponieważ badanie tego pokroju jest realizowane przy pomocy wszystkich dostępnych narzędzi badawczych...
klawiatura

Omnibus

Specyfiką badania Omnibusowego jest to, że badania odbywają się cyklicznie, a konkretniej raz w miesiącu na grupie tysiąca respondentów w wieku powyżej 15 roku...
laptop

Badania wtórne

W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe, każde wykorzystane dane w ujęciu już przeprowadzonych badań stanowią dane wtórne. Badania wtórne w świetle badań...
laptop

Badanie syndykatowe

To jedyne badanie, które jest przeprowadzane wyłącznie wyniku inicjatywy przez firmę badawczą i wszystkie opracowania stanowią jej własność. Firmy decydują się na zbadanie oraz...
tablet

Business to Business

Większość badań marketingowych bazuje bezpośrednio na przeprowadzaniu wywiadu wśród konsumentów średniego szczebla, jak również wewnątrz gospodarstw domowych. Natomiast Business to Business jest specyficznym badaniem, w...
laptop

Badania pierwotne

W rozumieniu szeroko rozumianego pojęcia, jakim są badania marketingowe każde jednorazowe badanie wykonywane na zlecenie klienta jest badaniem pierwotnym. Każde przedsiębiorstwo niezależnie czy jest podmiotem...

Badania marki

Mniej, bądź bardziej świadomie każdy z nas utożsamia się z jakąś marką między innymi na wzgląd kupowania np. ubrań jednej określonej marki. Mówiąc, iż...

Badania jakościowe

Badania jakościowe to nie wywiad, ani przeprowadzana ankieta, to coś znacznie więcej. W badaniu tym nie bierze udział 1000 respondentów, lecz przeważnie jedna, bądź...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze