Ruszyła kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC przygotowaną z myślą o klientach biznesowych. To pierwsza kampania operatora kierowana do tej grupy docelowej. W poniedziałek, 4 października widzowie TVN24 mogli zobaczyć pierwsze 30-sekundowe spoty z hasłem „W UPC to Ty decydujesz, ile płacisz”. Kampania widoczna jest także w internecie, m.in. w postaci bannerów na portalach. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MediaVest.

Ruszyła kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC przygotowaną z myślą o klientach biznesowych.

To pierwsza kampania operatora kierowana do tej grupy docelowej.

W poniedziałek, 4 października widzowie TVN24 mogli zobaczyć pierwsze 30-sekundowe spoty z hasłem „W UPC to Ty decydujesz, ile płacisz”. Kampania widoczna jest także w internecie, m.in. w postaci bannerów na portalach money.pl, wiadomosci24.pl, gazeta praca.pl, newsweek.pl, biznes-firma.pl i innych.

Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MediaVest. Kreacją kampanii zajęła się agencja AdKing. Przygotowanie spotu powierzono agencji Mechaniczna Pomarańcza.

Kampania obejmuje także materiały BTL, takie jak ulotki i plakaty. Materiały BTL przygotowała agencja CGAmk.


ŁM

Zobacz także:

PKO BP wybrało agencję reklamową

Polski rynek reklamowy wzrośnie o 4,3%

Wąsaty wuj w reklamie mBanku

,21,5475,1286442649

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj