Rozpoczęła się kampania jesiennej ramówki Polsatu, w ramach której promowane są m.in. dwa nowe seriale stacji. Polsat promuje w kampanii seriale „Szpilki na Giewoncie” i „Ludzie Chudego”, drugi sezon serialu „Hotel 52”, show „Stand up. Zabij mnie śmiechem” oraz transmisję ze spotkań Ligi Mistrzów. Kampania ogólnopolska obejmie prasę, radio, internet, outdoor oraz nośniki wielkoformatowe.
Rozpoczęła się kampania jesiennej ramówki Polsatu, w ramach której promowane są m.in. dwa nowe seriale stacji.
Polsat promuje w kampanii seriale „Szpilki na Giewoncie” i „Ludzie Chudego”, drugi sezon serialu „Hotel 52”, show „Stand up. Zabij mnie śmiechem” oraz transmisję ze spotkań Ligi Mistrzów.
Kampania ogólnopolska obejmie prasę, radio, internet, outdoor oraz nośniki wielkoformatowe.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Focus Media Group oraz Dział Promocji w ramach Pionu Marketingu Polsatu. Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.
ŁM
Zobacz także:
– Visa: skrót do zakupów bez bankomatu
– Panorama Firm: Znajdziesz łatwo