Pod hasłem „Karta Visa to wygodny skrót do zakupów bez bankomatu” ruszyła kolejna kampania organizacji Visa. Kampania, która potrwa do połowy października br., będzie się toczyć na łamach prasy (miesięczniki, dwutygodniki i tygodniki) i radia (RMF FM, Radio ZET, Złote Przeboje oraz rozgłośnie skupione w grupie Audytorium 17). Z kolei dla banków członkowskich Visa przygotowano materiały – np. ulotki oraz ekrany bankomatowe.
Pod hasłem „Karta Visa to wygodny skrót do zakupów bez bankomatu” ruszyła kolejna kampania organizacji Visa.
Kampania, która potrwa do połowy października br., będzie się toczyć na łamach prasy (miesięczniki, dwutygodniki i tygodniki) i radia (RMF FM, Radio ZET, Złote Przeboje oraz rozgłośnie skupione w grupie Audytorium 17).
Z kolei dla banków członkowskich Visa przygotowano materiały – np. ulotki oraz ekrany bankomatowe.
Obecna kampania – prowadzona równolegle z działaniami promocyjnymi i wizerunkowymi – jest kontynuacją akcji edukacyjnych prowadzonych przez organizację Visa i jej banki członkowskie w Polsce w poprzednich latach.
Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia.
JK
Zobacz także:
– Panorama Firm: Znajdziesz łatwo
– MTV promuje pasmo „Złanocka”
– Mini ratka w kampanii PKO BP
,21,5177,1282829996