Z początkiem września br. startuje kampania reklamowa, promująca jesienną ramówkę stacji MTV Polska. Kampania będzie promować nowe wieczorne pasmo, emitowane w niedziele, zatytułowane „Złanocka”. W jego trakcie widzowie zobaczą m.in. kontynuację hitu wiosennej ramówki MTV – „Ekipa z New Jersey 2” oraz nowy serial komediowy – „Udręki młodego Bergera”.
Działania promocyjne obejmą formy rich media (reklama wideo) w głównych portalach (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, o2.pl,
Z początkiem września br. startuje kampania reklamowa, promująca jesienną ramówkę stacji MTV Polska.
Kampania będzie promować nowe wieczorne pasmo, emitowane w niedziele, zatytułowane „Złanocka”. W jego trakcie widzowie zobaczą m.in. kontynuację hitu wiosennej ramówki MTV – „Ekipa z New Jersey 2” oraz nowy serial komediowy – „Udręki młodego Bergera”.
Działania promocyjne obejmą formy rich media (reklama wideo) w głównych portalach (Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, o2.pl, Gadu Gadu i inne). W kampanii wystąpi specjalnie wykreowana postać Sławka, którego nie zabraknie również w aktywnościach on-airowych w MTV Polska oraz na stronie www.mtv.pl. Działania promocyjne obejmą także marketing wirusowy. Kampania „Złanocka” potrwa do końca września br.
Agencją, która wygrała przetarg reklamowy na obsługę kampanii, jest K2 Internet . Do przetargu stanęły łącznie 4 agencje. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Acr.pl.
K. Gembalik
Zobacz także:
– Mini ratka w kampanii PKO BP
– Wideo: nowy spot TVN + making of
,21,5156,1282560775