Warszawa – 27 kwietnia 2021 – Piotr Liroy-Marzec, raper i były poseł, wraz ze wspólnikami, m.in. Patrykiem Działkowskim z GoldGreen, stworzyli markę LiRoyal, oferującą produkty konopne. Partnerzy posiadają wiedzę ekspercką z obszarów branży konopnej, e-commerce oraz nowych technologii. Wspólnie będą rozwijać LiRoyal skupiając się na pełnej kontroli procesu oraz najwyższej jakości produktów. Już wkrótce spółka LiRoyal uruchomi emisję crowdfundingową, licząc na pozyskanie miliona euro. Kolejnym krokiem będzie ekspansja na inne rynki, w tym niemiecki.
Powołanie do życia LiRoyal to efekt wieloletniego doświadczenia Liroya i jego zaangażowania w zmiany na rynku konopi w Polsce. Aktualnie raper w jednej spółce zgromadził ekspertów od uprawy, badania i przetwarzania konopi, a także specjalistów w dziedzinie e-commerce i nowych technologii.
– Od zawsze wspierałem akcje edukacyjne i propagatorskie związane z konopiami. Działam z wieloma organizacjami m.in. na rzecz odbudowy rynku konopnego w Polsce. W Sejmie zajmowałem się legislacją, dzięki czemu udało się wprowadzić pewne zmiany. Teraz przyszedł czas na to, aby pod własną marką dostarczyć na rynek produkty najwyższej jakości. Zależy mi na kontroli każdego etapu procesu i współpracy ze świetnymi fachowcami, bo to daje gwarancję jakości. Dlatego zdecydowałem się działać z GoldGreen, zakładem ekstrakcji, który ma ogromne doświadczenie jako jedna z pierwszych firm w branży konopnej w Polsce. Wiem doskonale, że na razie w obiegu jest wiele produktów o wątpliwej wartości. Nie chcę, żeby ten sektor utknął w martwym punkcie przez słabą kontrolę jakości, dlatego zamierzamy wyznaczać wysokie standardy – mówi Piotr Liroy-Marzec, Prezes Zarządu, współwłaściciel LiRoyal.
Współpraca ekspertów
LiRoyal współpracuje z firmą GoldGreen, która ma duże doświadczenie w ekstrakcji i przygotowywaniu produktów konopnych opartych o kannabinoidy CBD, CBN czy CBG. Założyciel GoldGreen, Patryk Działkowski i jego zespół są ściśle zaangażowani w proces powstania obecnej oferty marki LiRoyal, na którą składa się 26 produktów. Są to m.in. olejki, susze, suplementy oraz zestawy stworzone z najwyższej jakości konopi Sativa Cannabis L pochodzącej z certyfikowanych upraw. GoldGreen będzie też odpowiadać za receptury i produkcję kolejnych produktów.
– Ekstrakcją zajmujemy się od wielu lat. Mieliśmy okazję pracować na praktycznie każdej metodzie. Takie doświadczenie pozwala nam obiektywnie podchodzić do toczących się dziś dyskusji i sporów na temat tego, która z nich jest lepsza, bardziej wydajna czy zdrowsza. Jednak sama ekstrakcja to tylko część sukcesu. Najważniejsze jest przygotowanie i przeprocesowanie ekstraktu roślinnego w taki sposób, by pozbyć się zbędnych substancji, zostawiając tylko to, na czym nam zależy. Tutaj możemy pochwalić się rozwijanym przez lata parkiem maszynowym i technologicznym, gdzie dla uzyskania najlepszego efektu stosowanych jest ponad pięć procesów poekstrakcyjnych – mówi Patryk Działkowski, Główny Technolog, współwłaściciel LiRoyal.
LiRoyal korzysta też z nowoczesnych technologii, czyli stworzonego przez Macieja Sagala systemu IT KingAPP. To rozwiązanie, które odpowiada za infrastrukturę IT oraz działania programistyczne, w tym m.in. system sklepowy, magazynowy, logistyczny oraz ERP produkcyjny.
Najpierw emisja akcji, potem międzynarodowe plany
Pierwszym krokiem w rozwoju LiRoyal będzie emisja akcji za pomocą platformy beesfund.com. Właściciele spółki chcą w ten sposób pozyskać od inwestorów milion euro. Następnie firma planuje ekspansję na rynki europejskie i światowe, w tym m.in. Niemcy, które są jednym z największych rynków konopnych w Europie. Globalnie, jak wynika z analiz Prohibition Partners, rynek konopi już w 2028 roku osiągnie wartość 300 mld euro. W Polsce w tym samym czasie przekroczy 4,2 mld euro, a w Niemczech 90 mld euro.
Źródło: LiRoyal