Zakończenie rozmowy jest również ważne jak samo jej rozpoczęcie. Od dobrego zakończenia rozmowy mogą zależeć dalsze losy naszej współpracy.
Jeśli spotkanie to odbyło się w pozycji siedzącej przy stoliku, czy też przy biurku należy pamiętać o zasunięciu krzesła. Jesteśmy zwolnieni z tej czynności, jeśli druga osoba da nam wyraźnie do zrozumienia, iż nie mamy tego robić lub też w przypadku, gdy krzesło, na którym siedzieliśmy jest na stale przymocowane do podłoża.
Pamiętajmy o tym, aby zawsze się odpowiednio pożegnać z naszym rozmówcą podczas zakończenia naszej rozmowy biznesowej. Najczęstszym sposobem jest po prostu podanie dłoni drugiej osobie. Należy pamiętać o tym, aby uścisk dłoni nie był zbyt mocny oraz zbyt delikatny. Przy tej czynności należy lekko pochylić głowę, dzięki czemu okażemy nasz wyraz szacunku dla osoby, z która była prowadzona rozmowa.
Nie zapominajmy także okazać wdzięczność drugiej osobie w postaci podziękowania za rozmowę, czy też podziękowania za poświęcony nam czas. Poprzez takie podziękowanie podnosimy ważność drugiej osoby oraz także w pewnym stopniu okazujemy szacunek tej osobie.