„Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży”

0
72

Jakie są najważniejsze elementy budowania świadomej komunikacji z otoczeniem?

Jakie są krytyczne punkty komunikacyjne?

Jakie są nowe zasady przetwarzania danych osobowych w dystrybucji ubezpieczeń?

Na te i wiele innych odpowiedzą eksperci podczas spotkania przedstawicieli firm ubezpieczeniowych:

Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży”

19 września, Warszawa
Wstęp wolny, wymagana rejestracja->>

Zaproszeni eksperci:

– Izabela Ścibior – Włodek – Główny Specjalista ds. oceny ryzyka ubezpieczeniowego SIGNAL IDUNA Życie Polska
„Tele-underwriting (little „t”) jako narzędzie do optymalizacji procesu oceny ryzyka w ubezpieczeniach na życie”

– Bogna Tomaszewska – Product Manager, Citi Handlowy

– dr Zbigniew Długosz – radca prawny, dLK Korus Okoń Radcowie Prawni sp.p.
„Tsunami regulacyjne: szanse i zagrożenia dla innowacji w ubezpieczeniach”

– Jarosław Ryba – Prezes Zarządu Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych
„Jak ubezpieczyć 3 mln klientów firm pożyczkowych”

– Michał Jakubowski – Dyrektor Klienta Korporacyjnego, Nationale – Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.

– Piotr Siekański – e-Commerce Project Manager, Pełnomocnik Zarządu, Ubezpieczenia online.pl
„Użytkownik vs. Instytucja, czyli bariery w rozwoju insurtechu – kto rzuca kłody i dlaczego?”

Do udziału zapraszamy przedstawicieli: instytucji finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych.

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat poświadczający uczestnictwo w konferencji.

Miejsce: Golden Floor Tower
Ul.Chłodna 51 , 00-867 Warszawa

Czas trwania: 09.30-14.30

Kontakt z organizatorem:

Karolina Gromadzka
mobile: + 48 535 304 214
e-mail: karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here