Jakie są najważniejsze elementy budowania świadomej komunikacji z otoczeniem?
Jakie są krytyczne punkty komunikacyjne?
Jakie są nowe zasady przetwarzania danych osobowych w dystrybucji ubezpieczeń?
Na te i wiele innych odpowiedzą eksperci podczas spotkania przedstawicieli firm ubezpieczeniowych:
„Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży”
19 września, Warszawa
Wstęp wolny, wymagana rejestracja->>
Zaproszeni eksperci:
– Izabela Ścibior – Włodek – Główny Specjalista ds. oceny ryzyka ubezpieczeniowego SIGNAL IDUNA Życie Polska
„Tele-underwriting (little „t”) jako narzędzie do optymalizacji procesu oceny ryzyka w ubezpieczeniach na życie”
– Bogna Tomaszewska – Product Manager, Citi Handlowy
– dr Zbigniew Długosz – radca prawny, dLK Korus Okoń Radcowie Prawni sp.p.
„Tsunami regulacyjne: szanse i zagrożenia dla innowacji w ubezpieczeniach”
– Jarosław Ryba – Prezes Zarządu Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych
„Jak ubezpieczyć 3 mln klientów firm pożyczkowych”
– Michał Jakubowski – Dyrektor Klienta Korporacyjnego, Nationale – Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
– Piotr Siekański – e-Commerce Project Manager, Pełnomocnik Zarządu, Ubezpieczenia online.pl
„Użytkownik vs. Instytucja, czyli bariery w rozwoju insurtechu – kto rzuca kłody i dlaczego?”
Do udziału zapraszamy przedstawicieli: instytucji finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych.
Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat poświadczający uczestnictwo w konferencji.
Miejsce: Golden Floor Tower
Ul.Chłodna 51 , 00-867 Warszawa
Czas trwania: 09.30-14.30
Kontakt z organizatorem:
Karolina Gromadzka
mobile: + 48 535 304 214
e-mail: karolina.gromadzka@pirbinstytut.pl