Wasza zet-czwórka spędziła zimę w garażu i straciła nieco świeżości? W nowy sezon możecie wjechać roadsterem odmienionym przez Hamanna – wystarczą chęci i… trochę drobnych na koncie. Pakiet słynnego tunera to przede wszystkim styling. Niemcy zamontowali nowy przedni zderzak z wkomponowanymi światłami wykonanymi w technologii LED, potężne progi oraz tylny zderzak wraz z czterema końcówkami układu wydechowego. Całości dopełnia kontrowersyjny spoiler na klapie bagażnika,
Wasza zet-czwórka spędziła zimę w garażu i straciła nieco świeżości? W nowy sezon możecie wjechać roadsterem odmienionym przez Hamanna – wystarczą chęci i… trochę drobnych na koncie.
Pakiet słynnego tunera to przede wszystkim styling. Niemcy zamontowali nowy przedni zderzak z wkomponowanymi światłami wykonanymi w technologii LED, potężne progi oraz tylny zderzak wraz z czterema końcówkami układu wydechowego. Całości dopełnia kontrowersyjny spoiler na klapie bagażnika, moim zdaniem pasuje on jednak do agresywnego wizerunku auta.
Nie mogło oczywiście zabraknąć konkretnych, aluminiowych kół. Na dostępne w kilku wzorach dwudziestocalówki naciągnięto plastry gumy o rozmiarach 235/30 ZR20 na przedniej, oraz 295/25 ZR20 na tylnej osi. Efekt szczelnego wypełnienia nadkoli jest dodatkowo potęgowany za pomocą sprężyn obniżających samochód o 30 milimetrów.
Jedyną zmianą pod maską jest modyfikacja elektroniki, korzyści są jednak całkiem wymierne. Do seryjnych 306 koni mechanicznych i 400 niutonometrów momentu obrotowego jakie generuje trzylitrowy sześciocylindrowiec Hamann dorzucił jeszcze 54 KM i aż 140 Nm. Niestety nie ma informacji na temat nowych osiągów.
Oczywiście wnętrze również nie powinno zostać seryjne. Dostępny jest niemal pełen zakres zmian – od akcesoriów takich jak firmowe dywaniki czy sportowa gałka zmiany biegów, aż do całkowicie nowej tapicerki wykonywanej na zamówienie ze skóry dowolnego koloru.
Zobacz także:
– Koncepcyjny Opel Flextreme GT/E
– BMW serii 1 M Power – personalizacja