klawiatura

Nie od dziś wiadomo, że działania osób zajmujących się marketingiem internetowym wspiera szereg przydatnych i mniej przydatnych narzędzi. Niektóre z nich po pojawieniu się na rynku cieszą się popularnością tylko przez chwilę, inne pozostają w użyciu na dłużej. Część z nich nieustannie modyfikowanych i dostosowywanych do potrzeb użytkowników to prawdziwi sprzymierzeńcy w działaniach marketingowych, pozycjonowaniu, poprawianiu wizerunku oraz budowaniu marki firmy. Warto poznać je bliżej, by wiedzieć, jakie dają możliwości, a co za tym idzie, w pełni wykorzystać ich potencjał.

Bohaterem tego artykułu jest platforma Whitepress, obecnie jedna z największych i najbardziej znanych platform content marketingowych w naszym kraju. Swoją działalność rozpoczęła od pośredniczenia w publikacji artykułów eksperckich. Dziś, oprócz podstawowej funkcjonalności, zawiera szereg dodatkowych modułów. Zarejestrowanym użytkownikom Whitepress oferuje między innymi:

  • Publikację artykułów sponsorowanych i eksperckich na popularnych stronach internetowych oraz blogach,
  • Influencer marketing, czyli współpracę z blogerami i vlogerami,
  • Promocję treści poprzez reklamę CPC,
  • Zamówienie gotowych tekstów oraz infografik, które można publikować w obrębie platformy Whitepress lub poza nią,
  • Wirtualne biura prasowe, które ułatwiają koordynację działań w zakresie tworzenia, publikacji i promocji treści.

    Zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać ze wszystkich funkcjonalności platformy lub jej wybranych modułów.

Publikacja artykułów

Platforma Whitepress umożliwia łatwą i szybką publikację artykułów eksperckich i sponsorowanych. Reklamodawcy mogą korzystać z bazy platformy, w której znajduje się ponad 4100 gotowych do publikacji blogów i portali o różnorodnej tematyce.

Artykuły sponsorowane publikowane za pośrednictwem platformy mogą zawierać link z anchorem i mają pełną dowolność, co do miejsca jego zamieszczenia w tekście. Artykuły eksperckie, które charakteryzują się zdecydowanie wyższą jakością, mogą natomiast posiadać link zamieszczony w stopce. W tym przypadku link musi być całkowicie bezstronny i nie może stanowić reklamy.

Właściciele serwisów ustalają ceny publikacji artykułów sponsorowanych. Artykuły eksperckie natomiast publikowane są nieodpłatnie. W tym przypadku konieczne jest jedynie wniesienie opłaty manipulacyjnej.

Warto zaznaczyć, że każdy nowy serwis przed dołączeniem do bazy Whitepress, jest wcześniej dokładnie weryfikowany. Sprawdzana jest jego jakość (parametry seo) i ilość unikalnych użytkowników.

Co Whitepress daje reklamodawcom

Dzięki korzystaniu z platformy, reklamodawcy znacznie łatwiej trafiają do właścicieli portali zainteresowanych publikacją ich treści. Platforma posiada wygodną wyszukiwarkę, dzięki czemu możliwe jest znalezienie serwisu po interesujących reklamodawcę kryteriach.
Korzystanie z platformy znacznie skraca czas poszukiwania odpowiednich do publikacji stron, a obszerna baza i zaawansowana wyszukiwarka pozwala dotrzeć do stron odpowiadającym wymogom reklamodawców.

Influencer marketing

Platforma posiada też liczną bazę influencerów (ponad 4000). Reklamodawca określa rodzaj i zakres działań, jaki go interesuje. Moduł pozwala mu na nawiązanie współpracy ze znanymi blogerami, osobami prowadzącymi kanały YouTube, a także działającymi aktywnie na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Snapchacie i LinkedIn.

O ile w przypadku publikacji artykułów eksperckich i sponsorowanych istotna jest jakość serwisu, o tyle w przypadku influencer marketingu większą rolę odgrywa nazwisko influencera. Blogerzy i vlogerzy, podczas rejestracji są weryfikowani przez platformę Whitepress. W zależności od zakresu ich działania istotna będzie ilość fanów, followersów lub subskrybentów.

Biuro prasowe

Darmowe biuro prasowe to kolejny moduł platformy, który cieszy się dużym zainteresowaniem. Dzięki niemu możliwe jest zorganizowanie i uporządkowanie prowadzących działań w zakresie tworzenia nowych treści, ich publikacji i promocji w sieci. Ta funkcjonalność doskonale sprawdza się w przypadku agencji, które zarządzają dużą ilością artykułów.

Biuro prasowe, którego założenie i utrzymanie jest całkowicie darmowe, charakteryzuje się przyjaznym w zastosowaniu kreatorem. Wygląd kreatora dodatkowo może zostać dostosowany do wymagań użytkowników. Wirtualne biuro prasowe może zostać zintegrowane z profilami Facebooka i Twittera, dzięki czemu wpisy, które pojawią się w social media, automatycznie publikowane są też w biurze prasowym.

Artykuł powstał we współpracy z https://www.blog.gdaq.pl/2017/07/whitepress-zrodlo-dobrej-jakosci-linkow-i-nie-tylko

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj