CPM – Cost Per Mille – Jest najczęstszą stosowaną metodą w publikowaniu reklamy graficznej, animowanej. Polega na emitowaniu pojedynczych reklam użytkownikom poprzez wyświetlanie różnych elementów graficznych w formatach: JPG, PNG, GIF, bądź SWF, nie przekraczających wagi 50 KB. Minimalnego zakupu, jakiego można dokonać to pakiet 1000 odsłon. Oznacza to, iż w sumie nasza reklama ukaże się na tysiącu odsłonach, które wspólnie wygenerują użytkownicy portalu na którym jest umieszczona reklama.
CPM + CPC – To interesujące połączenie standardowej formy reklamy, jaką jest CPM z gwarantowanymi kliknięciami w emitowanych reklamach. Połączenie CPM + CPC to pakiet, który zawiera w sobie maksymalną ilość odsłon jaką mogą wygenerować użytkownicy na potrzeby przeprowadzenia kampanii oraz gwarantowaną liczbę kliknięć w reklamę. W zależności od potrzeb, reklamodawca może w pełni dostosować pakiet, który spełni uwarunkowania kampanii. Reklamy emitować można w różnych formatach: JPG, PNG, GIF, bądź SWF nie przekraczających wagi 50 KB.
FF – Flat Fee – Jest to nic innego jak publikowanie w formie stałej na określony czas reklam graficznych oraz animowanych. Polega na emitowaniu pojedynczej reklamy użytkownikom poprzez umieszczenie ich w określonej sekcji portalu. Zazwyczaj umieszcza się reklamy w formie stałej na stronie głównej jakiegoś działu, poddziału, bądź na samej stronie głównej serwisu. Reklamy emitować można w różnych formatach: JPG, PNG, GIF, bądź SWF, nie przekraczających wagi 50 KB.