Spoglądając na double billboard, kojarzy nam się z pewnością standardowy billboard, przy czym zastanawiamy się nad jego różnicą.

Mianowicie punkt stabilizacji, jest tak samo usytuowany co billboard, jednakże podstawową różnicą jest fakt, iż wysokość jest dwukrotnie wyższa niż standardowy billboard. Daje to podstawę do zwiększenia pola działania w zakresie prezentowanego na niej przekazu. Powodując większe prawdopodobieństwo zauważenia reklamy. Rozdzielność reklamy prezentuje się przy 750×200 pikselach i przekłada się również na zwiększenie wagi double billboard-u, który kształtuje się w okolicach 30 kB. Z kolei format, który ukazuje ową reklamę to: JPGE, GIF oraz SWF.

Odgórnie w psychologii istnieje teza, im czymś jest większe, tym siłą rzeczy jest lepsze i bardziej wartościowe. Również w odniesieniu do reklam internetowych, które tak naprawdę w ten sposób oddziaływają na psychikę internauty przekazując tym samym, że jest to produkt godny poświęcenia uwagi.


Dominik Michnikowski

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj