Kontrowersyjna kampania „Zimny Lech” Lechowi nie zaszkodzi
Marka Lech Premium zyskała na zamieszaniu związanym z kontrowersyjną reklamą umieszczoną w Krakowie - uważają nasi rozmówcy. Przypomnijmy - temat instalacji reklamy piwa Lech...
Content marketing – spersonalizowany marketing, czyli dajmy odbiorcom pożądaną treść
Content marketing jest coraz popularniejszym rozwiązaniem, stosowanym już przez większość amerykańskich marketerów. W Polsce również jest doceniany. Dodatkowo dzięki rozwiązaniom sieci behawioralnych można trafić...
Orange na ekoplakacie
Ruszyła kampania Orange reklamująca domowy internet. Jest ona realizowana w całości na ekoplakacie oferowanym przez Cityboard Media. Orange jako pierwszy klient Cityboard Media zdecydował...
100% korzyści z aluminium dla każdego – ALUHAUS wprowadza kolekcję aluminiowych drzwi Tenvis
Jakie drzwi wejściowe wybrać, by stały się naszą wizytówką, ale i charakteryzowały się świetnymi parametrami? Dylematy zaczynają się już na poziomie materiału. Choć nadal...
Media Markt wyłonił Finalistę konkursu „Bierz co chcesz!Najdłuższe 150 sekund w historii Media Markt
Znany jest już Finalista konkursu “Bierz co chcesz. Najdłuższe 150 sekund w historii Media Markt”. Spośród ponad 210 000 zgłoszeń jury wybrało odpowiedź 19-letniego...
Prezenty technologiczne na pierwszą komunię. Tegoroczne trendy
Rozpoczynający się sezon komunijny to okres intensywnych poszukiwań najbardziej odpowiednich dla dzieci podarunków. Od wielu lat w rankingach popularności upominków najwyższe miejsca zajmują urządzenia...
Z wizytą w centrum innowacji
18 maja 2018 roku w centrali Schüco w Niemczech odbyła się konferencja z udziałem architektów i firm partnerskich współpracujących z Schüco International Polska. Podczas...
40 ton folii zniknęło z budowy – 18 miesięcy z pożytkiem dla inwestora i...
Od osiemnastu miesięcy firma Xella Polska we współpracy z firmą Interseroh Organizacją Odzysku prowadzi proekologiczną akcję na rzecz ochrony środowiska - "Folia znika z...