Marketing

Marketing – poznaj nowe możliwości marketingowe. W tym także informacje z zakresu Badań Marketingowych, Public Relations, Reklama, Media, a także Internet

KREDYT

Środki Public Relations

Na ryku jest potencjalnie wielu klientów, dla których moglibyśmy świadczyć usługi, bądź sprzedawać różnorakie dobra materialne. Jednakże obecnie nie jest zbyt dużym problemem znalezienie...

Marketing MIX 7P

Marketing Mix 7P to zaktualizowana koncepcja podstawowych założeń marketingu 4P. Do obecnych, już wcześniej istniejących uwarunkowań: produkt, cena, dystrybucja oraz promocja, dołączyły nowe elementy:...
spotkanie-praca

Marketing MIX 4C

Marketing MIX 4C został opracowany na podstawie elementów marketingu 4P, z tym, że nieco później i z punktu widzenia konsumenta. Producenci, którzy wytwarzają dobra...
praca

Marketing MIX 4P

Z całą pewnością wielu z nas słyszało o jednym z podstawowych elementów marketingu. Marketing MIX, potocznie określany mianem 4P - produkt, cena, dystrybucja oraz...

Etyka badań marketingowych

Wiele osób, a w szczególności klienci zastanawiają się, czy istnieje odgórne uwarunkowanie, które obliguje ankieterów do należytego przeprowadzania badania. Obawiając się, czy aby na...
tablet

Rola badań marketingowych

We współczesnym świecie rola badań marketingowych odgrywa coraz to większe znaczenie. Coraz większa liczba konkurencyjnych firm sprawia, iż musimy się ciągle rozwijać, aby nie...
laptop

W jakim celu stosujemy badania marketingowe?

Badania marketingowe można stosować z każdą chwilą, kiedy chcemy pozyskać szerokie informacje na temat opinii konsumentów na tle poszczególnych produktów bądź usług. Na przykład badanie...
obsluga prawna

Etapy badań marketingowych

W badaniach marketingowych również musimy przestrzegać wszelkich z góry określonych standardów, dlatego też warto zapoznać się z etapami ich tworzenia. 1. Na samym początku musimy...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze