Marketing

Marketing – poznaj nowe możliwości marketingowe. W tym także informacje z zakresu Badań Marketingowych, Public Relations, Reklama, Media, a także Internet

Istota reklamy

Cechy reklam - Jaka będzie reklama, taki będzie jej efekt. Niezależnie od reklamy, która będzie emitowana w telewizji, w radiu, w prasie, bądź Internecie...
klient

Relacja z klientem

Każdy z nas wielokrotnie nawet w przeciągu jednego dnia staje się klientem. Nieważne czy dokonujemy zakupów w pobliskim sklepie spożywczym, na stacji benzynowej, czy...
pożyczka

Wizerunek Firmy

Już w momencie podjęcia decyzji o założeniu działalności gospodarczej, naturalnie kiedy już znamy swój profil działalności, powinniśmy zacząć myśleć o wizerunku naszego przedsiębiorstwa. Nie...
telefon

Współpraca z mediami

Proces, który powinien trwać bez przerwy, począwszy od pojawienia się przedsiębiorstwa na rynku, aż po jego kres. Media, to potężna siła oddziałująca na każdego...

Znak handlowy

Jest ogólnie uznawany jako znak towarowy (logo) bo to właśnie ono ma pierwszy kontakt z potencjalnym klientem. Czy zakupimy produkt, czy skorzystamy z konkretnych...
KREDYT

Środki Public Relations

Na ryku jest potencjalnie wielu klientów, dla których moglibyśmy świadczyć usługi, bądź sprzedawać różnorakie dobra materialne. Jednakże obecnie nie jest zbyt dużym problemem znalezienie...
ludzie przez komputerem

Marketing MIX 7P

Marketing Mix 7P to zaktualizowana koncepcja podstawowych założeń marketingu 4P. Do obecnych, już wcześniej istniejących uwarunkowań: produkt, cena, dystrybucja oraz promocja, dołączyły nowe elementy:...
spotkanie-praca

Marketing MIX 4C

Marketing MIX 4C został opracowany na podstawie elementów marketingu 4P, z tym, że nieco później i z punktu widzenia konsumenta. Producenci, którzy wytwarzają dobra...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze