Modele cenowe
CPM - Cost Per Mille - Jest najczęstszą stosowaną metodą w publikowaniu reklamy graficznej, animowanej. Polega na emitowaniu pojedynczych reklam użytkownikom poprzez wyświetlanie różnych...
CPM – Cost Per Mille
Jest najczęstszą stosowaną metodą w publikowaniu reklamy graficznej, animowanej. Polega na emitowaniu pojedynczych reklam użytkownikom poprzez wyświetlanie różnych elementów graficznych w formatach: JPG, PNG,...
Kampania reklamowa FF
Kampania FF (Flat Fee) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie reklamowe.Z...
Kampania reklamowa CPC (PPC)
Kampania CPC (Cost Per Click), bądź też PPC (Pay Per Click) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w wyszukiwarkach internetowych, bądź też...
Kampania reklamowa CPA
Kampania CPA (Cost Per Action) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stronach WWW udostępniających owe powierzchnie...
Kampania reklamowa CPM
Kampania CPM (Cost Per Thousand) oparta jest na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych, bądź też innych stron WWW udostępniających powierzchnie reklamowe.Z...
Kampania reklamowa RS
Kampania RS (Revenue Sharing) oparta jest o kampanię reklamową CPA (Cost Per Action), czyli polega na wykupywaniu przez reklamodawcę powierzchni reklamowych w portalach internetowych,...
Kampanie reklamowe
Kampania CPM - Często przyjmują one postać elementów graficznych, przedstawiających dany produkt, czy też usługę. Dotyczy ona kosztów poniesionych za tysiąc odsłon przekazu. Koszty...