CATI
Jest to jedna z najczęściej stosowanych metod badawczych. Słowo CATI jest to skrót od systemu (Computer Assisted Telephone Interviewing), który tak naprawdę ma za...
CAPI
Metoda ta jest coraz częściej stosowana przez wszelakie firmy zajmujące się badaniami marketingowymi. Otóż CAPI łączy w sobie tradycyjny wywiad bezpośredni z respondentem, lecz...
Ankiety telefoniczne
Bez wątpienia z pośród wszystkich dostępnych metod przeprowadzenia badań marketingowych jest właśnie forma wywiadu telefonicznego. Zastanówmy się jakie korzyści płyną z stosowania tej metody,...
Ankiety internetowe – CAWI
Przy obecnej koniunkturze, gdzie coraz to więcej osób ma dostęp do szerokopasmowego Internetu stosuje się również ankiety internetowe. Zastanówmy się dlaczego coraz to więcej...
Ankiety pocztowe
Oprócz stosowania najbardziej popularnych metod badawczych, firmy stosują również niekiedy ankiety pocztowe, które są rzadziej stosowane. Jednakże mimo tego warto przełożyć o nich kilka...
Jak zadbać o długi ogon w sieci?
Wybór słów kluczowych to jeden z najważniejszych elementów promocji w sieci. Każdy przedsiębiorca, który decyduje się na takie działania pragnie, aby dążyły one do...
Nowe oblicze Media Markt w Krakowie, czyli więcej lepiej i nowocześniej
Pierwszy krakowski Media Markt z Galerii Handlowej M1 skończył 10 lat. Z tej wyjątkowej okazji klienci otrzymali prezent w postaci odmienionego marketu, który już...
Serwis Amica: Dbamy o jakość obsługi
Ogłoszone właśnie wyniki kolejnego badania Secret Client® okazały się niezwykle miłe dla Serwisu Amiki. W tym kompleksowym badaniu jakość obsługi klienta jest oceniana przez...