Czy jesteś gotowy na kampanię AdWords?
Decydujesz się na kampanię AdWords. Dobierasz słowa kluczowe i tworzysz opisy lub zlecasz ich wykonanie, wpłacasz pieniądze i gotowe. Klienci będą klikać, czerpać pełnym...
Mówi się, że konsumenci kupują oczami. Czy kupują też nosem?
Często mawia się, że kupujemy oczami. Podczas zakupów pakujemy do wózka to, czego tak naprawdę nie potrzebujemy. Zachęcają nas do tego różnego rodzaju promocje,...
Jak budować dobre relacje z klientami za pomocą systemu CRM?
Działanie w handlu to dziś niełatwe zadanie. Konkurencja jest olbrzymia i oferuje coraz to lepsze i bardziej unikalne towary. Świat idzie do przodu i...
Dlaczego klienci klikają w linki sponsorowane?
Jednym z najprostszych i jednocześnie najbardziej popularnych sposobów reklamy w Internecie są linki sponsorowane. Umożliwiają one użytkownikom szybkie dotarcie do interesujących ich treści, w...
Jak internet zmienił branżę finansów?
Obecnie żyjemy w niezwykłych czasach, kiedy nie ma już problemu z przesyłaniem pieniędzy na konto w kilka minut, a płatności bez użycia karty stają...
Bandy reklamowe – nieodłączny element eventu
22 mężczyzn ugania się za piłką próbując skierować ją do bramki. Na stadionie zgromadziło się kilkadziesiąt tysięcy widzów podziwiających widowisko. Nieodłącznym elementem piłkarskiego spotkania,...
Szkolenie Power Point – 5 zasad tworzenia estetycznych prezentacji
Nadlatujący nagłówek w wersji 3D i szachownica w ramach przejścia między slajdami, ogromne ilości tekstu zapisane maleńką czcionką i format obcinający boki ekranu należą...
Jak zwiększyć zyski umiejętnie zamieszczając reklamy?
Twoja strona internetowa cieszy się popularnością? W takim razie to najwyższy czas, żeby zacząć na niej zarabiać. W tym celu nieoceniona staje się optymalizacja...