Strona główna Kompendium Wiedzy Strategie Konkurencyjności

Strategie Konkurencyjności

Strategie Konkurencyjności – najważniejszymi elementami każdej strategii marketingowej to przede wszystkim dystrybucja, cena, klienci oraz dobra obsługa.

Przejmowanie konkurencji

To jeden ze sposobów walczenia, jednocześnie likwidowania potencjalnej konkurencji, która jakoby może nam w przyszłości zaszkodzić. Z całą pewnością jest to świetne rozwiązanie, aczkolwiek...

Zdobądź stałego klienta

Każdy przedsiębiorca chciałby posiadać grono osób, które byłyby jego stałymi klientami. Natomiast łatwo mówić, trudniej zrobić, gdyż nie jest to w rzeczywistości takie proste,...

Niskie ceny

Z teoretycznego punku widzenia uważa się, iż klient wybiera produkty, które są w znaczący sposób tańsze od produktów konkurencyjnych. Zasadniczo jest to prawda, ponieważ...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze