Strona główna Kompendium Wiedzy Strategie Konkurencyjności

Strategie Konkurencyjności

Strategie Konkurencyjności – najważniejszymi elementami każdej strategii marketingowej to przede wszystkim dystrybucja, cena, klienci oraz dobra obsługa.

Przejmowanie konkurencji

To jeden ze sposobów walczenia, jednocześnie likwidowania potencjalnej konkurencji, która jakoby może nam w przyszłości zaszkodzić. Z całą pewnością jest to świetne rozwiązanie, aczkolwiek...

Niskie ceny

Z teoretycznego punku widzenia uważa się, iż klient wybiera produkty, które są w znaczący sposób tańsze od produktów konkurencyjnych. Zasadniczo jest to prawda, ponieważ...

Zdobądź stałego klienta

Każdy przedsiębiorca chciałby posiadać grono osób, które byłyby jego stałymi klientami. Natomiast łatwo mówić, trudniej zrobić, gdyż nie jest to w rzeczywistości takie proste,...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze