Kompendium Wiedzy

Kompendium Wiedzy – jest działem w którym użytkownicy mogą znaleźć wiele przydatnych informacji z wielu dziedzin. Głównie powiązany z marketingiem.

woda w butelce

Aż 95% Polaków chce kaucji za opakowania po napojach

Rząd powinien wprowadzić system kaucyjny. Federacja Przedsiębiorców Polskich (FPP) oraz Centrum Analiz Legislacyjnych i Polityki Ekonomicznej (CALPE) wskazują, że Polska powinna wprowadzić jeden powszechny...

Co warto wiedzieć o profilach z tworzywa sztucznego?

Profile wytwarzane z tworzyw sztucznych są bardzo popularne w wielu dziedzinach codziennego życia. Znajdują swoje zastosowanie w takich branżach jak transport, energetyka czy budownictwo....
jak-zostac-influencerem

Sztuczna inteligencja w branży influencerskiej – jak AI pomaga w weryfikacji twórców?

Rozwój sztucznej inteligencji spowodował, że obecnie każda branża korzysta lub opracowuje metody, by móc czerpać z najnowszych rozwiązań ułatwiających, usprawniających i automatyzujących pracę. Podobnie...

E-usługowe podsumowanie marca

Elektroniczny wniosek o dowód osobisty to jedna z e-usług, która - porównując rok do roku - odnotowała największy wzrost. Pozostałe także świetnie sobie radzą....
s19 via carpatia

Via Carpatia: cztery kolejne odcinki S19 udostępnione kierowcom

Do ruchu udostępnione zostały cztery odcinki drogi ekspresowej S19 między Lublinem a obwodnicą Janowa Lubelskiego. W sumie kierowcy mają do dyspozycji ok. 47 km...
jadalne opakowania

Polska oferuje światu innowacyjne, przepyszne opakowania jadalne!

Mowa tu o naczyniu, które zaprojektowała i stworzyła para przedsiębiorców, działająca pod nazwą BreadPack. Bredpaki, to skromnie i powoli wkraczające na rynek chrupiące przekąski, które...

Re-commerce, czyli moda na vintage przenosi się do internetu

Już 51,6% Polek i Polaków deklaruje, że kupuje rzeczy z drugiej ręki. To odpowiedź na zmieniające się nastroje konsumenckie i dążenie do bardziej odpowiedzialnego...
Kredki

Księga znaku, czyli identyfikacja wizualna firmy w pigułce

Każda firma na początku swojego istnienia powinna zainwestować w wizerunek. Jego posiadanie jest o tyle istotne, że tylko firmy wyróżniające się na tle konkurencji...

Social Media

2,473FaniLubię
177ObserwującyObserwuj
95ObserwującyObserwuj

Najpopularniejsze