Internet jest największym kanałem dotarcia do klienta, dlatego absolutnie każdy przedsiębiorca powinien zainwestować pieniądze w założenie strony www. Bez niej będzie ciężko, aby zdobywać klientów drogą on-line. Jeżeli posiadasz własną stronę internetową, to warto się zastanowić – skąd konkretnie pozyskiwać klientów do swojego biznesu. Hasło Internet jest pojęciem zbyt ogólnym. Istnieją źródła ruchu, które z dużym prawdopodobieństwem wygenerują klientów. Jakie to źródła i co warto o nich wiedzieć?
Źródło organiczne
Kanał organic search – darmowy ruch z wyszukiwarki Google. Osoba wpisując zapytanie do wyszukiwarki, np „biuro rachunkowe opole” szuka w swojej okolicy usług biura rachunkowego. Ważne, abyś jako właściciel strony na odpowiednie zapytanie użytkownika znalazł się na 1 stronie w wynikach wyszukiwania Google. Dzięki temu masz szansę, że potencjalny klient z wyników wyszukiwania odwiedzi Twój serwis, zapozna się z treścią oferty i … zostanie Twoim klientem.
Aby jednak Twoja strona www na określone zapytania użytkowników znalazła się wysoko w Google, trzeba zainwestować w pozycjonowanie stron www. Proces pozycjonowania wymaga czasu, około 6-12 miesięcy, aby zobaczyć pierwsze efekty.
Dowiedz się, dlaczego warto inwestować pieniądze w pozycjonowanie stron:
https://pracabezszefa.pl/dlaczego-warto-inwestowac-w-pozycjonowanie-stron-internetowych
Źródło płatnego ruchu
Kanał paid search – płatny ruch z wyszukiwarki Google. Usługa polega na tym, że właściciel strony reklamuje swoją stronę w wyszukiwarce Google za pomocą programu Google AdWords na wybrane przez siebie słowa kluczowe.
Przedsiębiorca płaci Google dopiero, gdy potencjalny klient kliknie w reklamę. Jest to usługa PPC (Pay Per Click). Proces uruchomienia reklamy AdWords szybko generuje ruch na stronie, ale wymaga inwestycji, ponieważ każde kliknięcie w reklamę AdWords kosztuje pieniądze.
Co jest lepsze – pozycjonowanie stron czy Google AdWords?
Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w dzisiejszym nagraniu wideo, które opracował Paweł Duda – specjalista SEO z Agencji Projekt Marketing.
Co jest lepsze? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Trzeba testować i szukać optymalnych rozwiązań, a dobra agencja SEO / SEM powinna Ci w tym wszystkim pomóc.
Skuteczna Technika Fali
Technika polega na wygenerowaniu fali ruchu wypływającego z zaangażowania ekspertów w danej branży i wartościowej treści. Okazuje się, że nawet początkująca firma korzystając z tej techniki może wygenerować natychmiast duży ruch na stronie, który przełoży się na klientów, udostępnienia w social mediach, zapisy na newsletter, itd.
Działanie i efekty po zastosowaniu tej techniki zostały omówione poniżej w materiale wideo.
Co więcej… Do uruchomienia techniki fali nie potrzebujesz agencji marketingowych. Możesz zrobić to sam, ale wymaga to czasu, aby przygotować wartościową treść na stronie.
Jak przygotować wartościowe treści, które zaangażują potencjalnych klientów, aby zostali Twoimi klientami?
Stwórz treść, która rozwiąże problemy ludzi w Twojej branży. Opracuj poradniki, np: jak szybko schudnąć, jak rzucić palenie, jak przygotować się do RODO? Pamiętaj, aby treść była także doceniona przez wyszukiwarki.
Zobacz wideo poradnik
5 żelaznych zasad, jak tworzyć wartościowe treści, które docenią ludzi i wyszukiwarki?
Artykuł powstał przy współpracy z Agencją SEO – Projekt Marketing
Strona www: https://projektmarketing.pl
To prawda, Internet to potężne medium, ale trzeba je wykorzystywać w świadomy sposób. Przemyślane i wartościowe treści to podstawa jeśli chodzi o SEO 🙂