W lutym br. najwięcej na reklamach wśród magazynów zarobił Tele Tydzień (Wydawnictwo Bauer). Jak wynika z danych firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor), w minionym miesiącu Tele Tydzień zarobił na reklamach 7,7 mln zł, o 0,5 proc. więcej niż w lutym ub.r. W zestawieniu najlepiej zarabiających magazynów znalazły się również tygodnik Newsweek (Ringier Axel Springer Polska), któremu reklamodawcy zapewnili 6,2 mln zł (18,7 proc. spadku) oraz Wprost (PMPG) – 6,0 mln zł (52,7

W lutym br. najwięcej na reklamach wśród magazynów zarobił Tele Tydzień (Wydawnictwo Bauer).

Jak wynika z danych firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor), w minionym miesiącu Tele Tydzień zarobił na reklamach 7,7 mln zł, o 0,5 proc. więcej niż w lutym ub.r.

W zestawieniu najlepiej zarabiających magazynów znalazły się również tygodnik Newsweek (Ringier Axel Springer Polska), któremu reklamodawcy zapewnili 6,2 mln zł (18,7 proc. spadku) oraz Wprost (PMPG) – 6,0 mln zł (52,7 proc. wzrostu).

Na kolejnej pozycji znalazł się Forbes (Ringier Axel Springer Polska) – 4,8 mln zł, a pierwszą piątkę zamknął dwutygodnik Viva wydawany przez Edipresse Polska – 4,7 mln zł, 0,9 proc. mniej w porównaniu do lutego 2010 r.

Zestawienie, przygotowane przez firmę Kantar Media, opracowano na podstawie danych cennikowych netto, bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów.

K. Gembalik

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj