W lutym br. najwięcej na reklamach wśród magazynów zarobił Tele Tydzień (Wydawnictwo Bauer). Jak wynika z danych firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor), w minionym miesiącu Tele Tydzień zarobił na reklamach 7,7 mln zł, o 0,5 proc. więcej niż w lutym ub.r. W zestawieniu najlepiej zarabiających magazynów znalazły się również tygodnik Newsweek (Ringier Axel Springer Polska), któremu reklamodawcy zapewnili 6,2 mln zł (18,7 proc. spadku) oraz Wprost (PMPG) – 6,0 mln zł (52,7
W lutym br. najwięcej na reklamach wśród magazynów zarobił Tele Tydzień (Wydawnictwo Bauer).
Jak wynika z danych firmy Kantar Media (poprzednio Expert Monitor), w minionym miesiącu Tele Tydzień zarobił na reklamach 7,7 mln zł, o 0,5 proc. więcej niż w lutym ub.r.
W zestawieniu najlepiej zarabiających magazynów znalazły się również tygodnik Newsweek (Ringier Axel Springer Polska), któremu reklamodawcy zapewnili 6,2 mln zł (18,7 proc. spadku) oraz Wprost (PMPG) – 6,0 mln zł (52,7 proc. wzrostu).
Na kolejnej pozycji znalazł się Forbes (Ringier Axel Springer Polska) – 4,8 mln zł, a pierwszą piątkę zamknął dwutygodnik Viva wydawany przez Edipresse Polska – 4,7 mln zł, 0,9 proc. mniej w porównaniu do lutego 2010 r.
Zestawienie, przygotowane przez firmę Kantar Media, opracowano na podstawie danych cennikowych netto, bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów.
K. Gembalik