Grupa Eurozet rozstrzygnęła przetarg dla agencji reklamowych na obsługę strategiczno-kreatywną marek Radio Zet i Chilli Zet. Przetarg, który został ogłoszony przez Eurozet w czerwcu br. wygrała agencja Brasil. Pokonała czterech konkurentów, którzy stanęli do konkursu. Brasil przygotowało najciekawszą propozycję strategiczno-kreatywną dla marek Radio Zet i Chilli Zet – mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji Radia Zet i Chilli Zet.

Grupa Eurozet rozstrzygnęła przetarg dla agencji reklamowych na obsługę strategiczno-kreatywną marek Radio Zet i Chilli Zet.

Przetarg, który został ogłoszony przez Eurozet w czerwcu br. wygrała agencja Brasil. Pokonała czterech konkurentów, którzy stanęli do konkursu.

– Brasil przygotowało najciekawszą propozycję strategiczno-kreatywną dla marek Radio Zet i Chilli Zet – mówi Agnieszka Radawiec, dyrektor promocji Radia Zet i Chilli Zet.

Zwycięska agencja podpisze z Grupą Eurozet roczny kontrakt na obsługę reklamową marek Radio Zet i Chilli Zet.

Agencja Brasil znana jest m.in. z przygotowania kampanii reklamowej Netii z udziałem Tomasza Kota, która została nagrodzona w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010.

K. Gembalik

Źródło: www.medialink.pl

Zobacz także:

TVN Na Żądanie w UPC

Stacje radiowe zarobiły ponad 1 mld zł

Grupa RMF ogłosiła nowy cennik

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj