Z szacunków domu mediowego MEC wynika, że wartość netto polskiego rynku reklamowego w 2010 r. może wzrosnąć o 4,3% do 7,498 mld zł. Wartość netto rynku reklamowego w 2009r. spadła o 14,7% do 7,189 mld zł, a w 2010 r. wzrośnie o 4,3%. W 2011 r. wzrost może wynieść 4,6% – prognozuje MEC. W 2009 r. wzrosły przychody reklamowe tylko w sektorze internetu (+6%), najwięcej straciła prasa (- 22%). MEC zakłada, że w 2010 r. internet utrzyma wzrost (10%). Może wzrosnąć także wartość

Z szacunków domu mediowego MEC wynika, że wartość netto polskiego rynku reklamowego w 2010 r. może wzrosnąć o 4,3% do 7,498 mld zł.

Wartość netto rynku reklamowego w 2009r. spadła o 14,7% do 7,189 mld zł, a w 2010 r. wzrośnie o 4,3%. W 2011 r. wzrost
może wynieść 4,6% – prognozuje MEC.

W 2009 r. wzrosły przychody reklamowe tylko w sektorze internetu (+6%), najwięcej straciła prasa (- 22%).

MEC zakłada, że w 2010 r. internet utrzyma wzrost (10%). Może wzrosnąć także wartość telewizyjnego rynku reklamowego (6%) i kinowego (10%). Sektor radia zanotuje jedynie minimalny wzrost, a przychody prasy nadal będą spadać (o 4%)

ŁM

Zobacz także:

Wąsaty wuj w reklamie mBanku

Kredyt Bank promuje kredyt gotówkowy bez prowizji

Kot znów hipnotyzuje

,21,5393,1285232686

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj