We wrześniu br. wszystkie serwisy informacyjne zanotowały spadek oglądalności w porównaniu z wrześniem 2010 r. Liderem pozostają „Wiadomości”. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Mediarun.pl, liderem wśród serwisów informacyjnych były we wrześniu „Wiadomości”. W dniach 1-30 września gromadziły one przed telewizorami średnio 3,81 mln widzów, a udział stacji w rynku ukształtował się na poziomie 28,87 proc.

We wrześniu br. wszystkie serwisy informacyjne zanotowały spadek oglądalności w porównaniu z wrześniem 2010 r. Liderem pozostają „Wiadomości”.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Mediarun.pl, liderem wśród serwisów informacyjnych były we wrześniu „Wiadomości”. W dniach 1-30 września gromadziły one przed telewizorami średnio 3,81 mln widzów, a udział stacji w rynku ukształtował się na poziomie 28,87 proc.

W tym samym miesiącu 2010 r. „Wiadomości” miały większą widownię – oglądało je średnio 4,24 mln osób przy 31,68 proc. udziału w rynku.

Drugą pozycję zajęły w sierpniu br. „Fakty”, które przyciągnęły do TVN średnio 3,7 mln widzów, a udział w widowni wyniósł 32,21 proc. (4 mln, 33,743proc. w 2010 r.).

Pierwszą trójkę uzupełnił „Teleexpress” w TVP1 z 2,86 mln widzów i 35,98 proc. udziału w rynku (3,43 mln, 38,95 proc. przed rokiem).

Na kolejnych miejscach uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu, które wybierało średnio 2 mln osób, oraz „Panorama” telewizyjnej Dwójki (o godz. 18.00) z 1,34 mln widzów. W sierpniu br. serwisy te odnotowały odpowiednio 19,45 proc. i 14,25 proc. udziału w rynku (2,48 mln widzów, 21,56 proc. i 1,55 mln widzów, 15,52 proc. w tym samym miesiącu 2010 r.).

Prezentowane dane dotyczą okresów od 1 do 30 września 2011 roku oraz od 1 do 30 września 2010 roku.


A. Prejs

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj