Hypermedia przygotowała kampanię internetową kredytu hipotecznego dla PKO BP „Własny Kąt”. Koncepcja kreatywna kampanii bazuje na haśle „Jestem u siebie” i przedstawia osoby, wykonujące codzienne czynności. Działania reklamowe skierowane są do osób wieku 25-55 lat, mieszkańców miast, z wykształceniem średnim i wyższym. Celem kampanii PKO BP jest poinformowanie klientów o atrakcyjnych warunkach kredytowania: przy kredytach
Hypermedia przygotowała kampanię internetową kredytu hipotecznego dla PKO BP „Własny Kąt”. Koncepcja kreatywna kampanii bazuje na haśle „Jestem u siebie” i przedstawia osoby, wykonujące codzienne czynności.
Działania reklamowe skierowane są do osób wieku 25-55 lat, mieszkańców miast, z wykształceniem średnim i wyższym. Celem kampanii PKO BP jest poinformowanie klientów o atrakcyjnych warunkach kredytowania: przy kredytach w złotówkach i euro Bank finansuje do 100 proc. wartości nieruchomości, nawet na 40 lat i bez prowizji za udzielenie kredytu (w tym przypadku warunkiem jest wykupienie 4-letniego ubezpieczenia od utraty pracy, hospitalizacji i assistance medycznego w InterRisk Vienna Insurance Group).
Agencja Hypermedia była odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację koncepcji kreatywnej internetowej kampanii reklamowej kredytów mieszkaniowych dla PKO BP. Wykorzystano w niej kontent video w trzech rozmiarach (750×200, 300×250 i 160×600), jak również formy z wykorzystaniem elementów flash na bazie materiałów BTL. Agencja odpowiedzialna była również za planowanie i zakup mediów w portalach: Gazeta.pl. Interia.pl, Onet.pl, WP.pl, a także w sieciach dostawców: IDMnet, ARBOmedia, BIZONmedia, Behavia i CoreMedia.
Kampania potrwa do końca czerwca.
A. Świderska
Zobacz także:
– Heineken: gotowy na festiwal?
– BB Elements promuje BB Video
– Novem uruchamia sieć reklamy mobilnej