Agencje Grey Warszawa i Argonauts są autorami nowej kampanii na rzecz marki Heineken oraz Opener Festival. Kampania została stworzona dla kanałów ATL, POS i digital. Dodatkowo będzie przebiegać z wykorzystaniem niestandardowych form komunikacji. Reklamy autorstwa Grey Warszawa opierają się na koncepcji kreatywnej „Gotowy na festiwal?”, której celem jest podgrzewanie atmosfery oczekiwania na Opener Festival.
Agencje Grey Warszawa i Argonauts są autorami nowej kampanii na rzecz marki Heineken oraz Opener Festival.
Kampania została stworzona dla kanałów ATL, POS i digital. Dodatkowo będzie przebiegać z wykorzystaniem niestandardowych form komunikacji. Reklamy autorstwa Grey Warszawa opierają się na koncepcji kreatywnej „Gotowy na festiwal?”, której celem jest podgrzewanie atmosfery oczekiwania na Opener Festival.
Z kolei Argonauts uruchomiła nową odsłonę strony www.heineken.pl.
Nowa strona jest pierwszym z wielu elementów kampanii promocyjnej, którą przygotowały spółki Grey Group na rzecz marki Heineken w tym roku.
A. Świderska
Zobacz także:
– Novem uruchamia sieć reklamy mobilnej
– Rynek reklamowy odczuł nieznaczny wzrost