Celem zmian jest odświeżenie wizerunku. Jednocześnie Paola rozszerza portfolio swoich smaków.

Nowe opakowania pod względem wizerunkowym kładą nacisk nie tylko na tradycję,  ale przede wszystkim na domowość, rozumianą jako  powrót do wspomnień z dzieciństwa – mówi  Anna Zygmunt, Brand Manager marki Paola.

Opracowany przez agencję Czteryczwarte Brand Design koncept graficzny,  wykorzystuje szereg elementów, nadających syropom Paola domowy charakter, takich jak: typografia stylizowana na odręczną, zawieszka na sznurku, pole etykiety imitujące kartkę wetkniętą w koszyk, faktura lnianego obrusu na bokach etykiety, użycie zdjęć zamiast ilustracji. Wszystkie te zabiegi miały na celu stworzenie spójnego wizerunku domowego syropu.  

Wraz z nowym opakowaniem poszerza się portfolio marki. Hoop Polska wprowadza nowe smaki syropów – brzoskwiniowy, pomarańczowy i  cytrynowy.


 



Hoop Polska Sp. z o.o., wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.   

Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik,  napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste  wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.

Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.

HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj